PSA SA maakt gebruik van de Blended Learning methode van Telelangue/World Speaking Network om 10 000 werknemers in 25 landen in het Engels te trainen

- Balans na 1 jaar: 97,3% van de trainees tevreden

12 Mei, 2011, 08:00 BST Van Telelangue/World Speaking Network

BRUSSEL, May 12, 2011 /PRNewswire/ -- PSA wenst dat het Engels de werktaal wordt om de communicatie tussen de internationale filialen te vergemakkelijken. Om 10 000 werknemers in 25 landen te vormen in het Engels, kiest PSA voor de Blended Learning methode op afstand van Telelangue/World Speaking Network.

Een verantwoorde keuze aangezien de capaciteit van Telelangue om een opleidingsproject op wereldvlak op zich te nemen dat voldoet aan de vooropgestelde doelstellingen qua effectiviteit en kosten: geïndividualiseerde parcours naargelang het profiel, meer werknemers opleiden met eenzelfde budget, een vereenvoudiging van het beheer en de garantie op resultaat.

Opleidingen op maat met gegarandeerd resultaat

In april 2010 start Telelangue opleidingen van 120, 80 of 60 uren gecombineerd met een geïndividualiseerd e-learning parcours op CyberTeachers(R), individuele telefoonlessen, collectieve workshops in virtuele klassen en een voorbereiding op de TOEIC(R) test. De vooruitgang wordt bevestigd door de internationale test en in geval het doel is gemist, biedt Telelangue op eigen kosten lessen aan tot wanneer het gewenste resultaat er is.

<< In 1 jaar, hebben 3 800 werknemers deelgenomen aan het parcours, wat overeenkomt met onze voorspellingen>>, bevestigt de opleidingsdirecteur van PSA. <<We merken een positieve appreciatie voor het interactief niveau van CyberTeachers(R) en de opvolging>>

Een vereenvoudigde pedagogische opvolging en 100 professionelen ingezet

De opleidingsverantwoordelijke wordt bijgestaan door een projectchef die beschikt over online hulpmiddelen voor de opvolging van de vooruitgang: een taalaudit maakt geïndividualiseerde parcours mogelijk, keuze uit 218 beroepen, een reserveringsplatform voor docenten via de telefoon, een kwaliteitsvolle vragenlijst voor de trainee om aanpassingen aan het parcours mogelijk te maken.

Een team van 100 docenten staat klaar voor PSA en een coaching service komt tussen op de 4 internationale platforms (Europa, Amerika, Australië, Afrika).

Over Telelangue/World Speaking Network

Telelangue/World Speaking Network Group is wereldleider van taalopleidingen op afstand (300 000 trainees, 15 000 bedrijven, 40 centra, 800 collaborateurs). Telelangue is, als uitvinder van telefoonlessen in 1981 en uitgever van Blended Learning oplossingen sinds 1997, ook een taalschool met 600 native docenten die onderwijzen vanuit eigen land. Het bedrijf haalde talrijke labels binnen waaronder twee keer de Europese Hermès prijs voor innovatie.

BRON Telelangue/World Speaking Network