Q-Park NV benoemt L.C. van de Kieft (PGGM NV) als waarnemend financieel directeur

29 Jul, 2009, 09:11 BST Van Q-Park NV

MAASTRICHT, Nederland, July 29 /PRNewswire/ --

- Q-Park NV maakt met genoegen bekend dat L.C. (René) van de Kieft, financieel en uitvoerend directeur van PGGM NV, de functie van waarnemend financieel directeur heeft aanvaard. De benoeming zal op 1 september 2009 van start gaan.

Q-Park, een vooraanstaande leverancier van parkeervoorzieningen van hoge kwaliteit in Europa, maakt met genoegen bekend dat L.C. (René) van de Kieft de functie van waarnemend financieel directeur heeft aanvaard. De benoeming gaat in op 1 september 2009 en is het gevolg van het vertrek van Wim van Esveld, financieel directeur van Q-Park NV, op 1 januari 2010.

De specifieke ervaring van René van de Kieft bij het opzetten van samenwerkingsverbanden met banken, overheidsinstanties en IT-organisaties zal naar verwachting een langdurig positief effect hebben op de belangen van de aandeelhouders, en zal de strategische richting van Q-Park NV benadrukken.

Over René van de Kieft

René van de Kieft is financieel en uitvoerend directeur van PGGM NV en voorzitter van de directie van PGGM Leven NV en PGGM Schade NV (tot 1 september 2009). Hij heeft Bedrijfseconomie gestudeerd aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam en heeft een Masters Degree Accounting & Control behaald aan de universiteit van Washington.

Over Q-Park

Q-Park is een van de drie belangrijkste leveranciers van parkeervoorzieningen in Europa - in eigendom, geleasd, beheerd of in een hybride bedrijfsmodel. Q-Park staat bekend om haar kwaliteit en beschikt over een portfolio die bestaat uit 800.000 parkeerplaatsen en kantoorruimtes in Nederland, Duitsland, België, Groot-Brittannië, Frankrijk, Ierland, Denemarken, Zweden, Noorwegen en Finland.

BRON Q-Park NV