Raz*War S(h)aves the World!

03 Dec, 2009, 10:42 GMT Van Raz*War

BRUSSEL, December 3 /PRNewswire/ --

- Waarom zich niet iets aanschaffen (of schenken) dat elke dag van pas komt, een mooie vormgeving heeft, gepaard gaat met een service die even uniek als comfortabel is, een gloednieuw concept volgt en daarenboven interessant geprijsd is?

- Met de slogan << Quality Shaving. Fair Prices >> biedt het nieuwe merk Raz*War online een gamma scheerproducten voor mannen en vrouwen aan, samen met een abonnement dat instaat voor de voortdurende aanvulling van scheermesjes en geldig is voor heel Europa!

Wie van ons heeft nooit ervaren hoe onaangenaam het is om zich te scheren met een bot mesje? Wie wil zich niet bevrijden van een quasi monopolistische markt waar marges van meer dan 1000% de prijzen overdreven de hoogte in duwen? Tenslotte, wie ondervond nooit moeilijkheden bij het vinden van compatibele scheermesjes in de winkel (vaak verstopt in een "brandkast")?

Met veel gevoel voor humor, maar evenzeer met een uitmuntende service en kwaliteitsproducten, verklaren de oprichters van de e-commerce website http://www.razwar.com de oorlog aan de "reuzen" van de scheermarkt. Het basisidee is erg eenvoudig: via internet en dus voor zoveel mogelijk mensen een gamma interessant geprijsde kwaliteitsproducten aanbieden. De belangrijkste troef: een jaarabonnement voor de aanvulling van de voorraad scheermesjes, dat reeds vanaf 27,50 EUR voor 30 stuks beschikbaar is.

Sinds haar ontstaan werd Raz*War erkend door de hele innovatiesector en wist het, op nauwelijks enkele maanden tijd, haar eerste fans over de hele wereld te verzamelen. Deze laatste zijn een essentieel bestanddeel van het merk Raz*War dat een authentieke band met hen wil vestigen en zich op die manier nog meer wil onderscheiden van de "ontmenselijkte" concurrentie.

Een personaliseerbaar << vintage >> koffertje, vergezeld van een aankoopbon ter waarde van 5 euro, wordt speciaal voor de feestdagen ontwikkeld, terwijl een 100% natuurlijke scheerolie onlangs het voorturend evoluerende aanbod versterkt heeft. Inderdaad, Raz*War hecht strategisch belang aan haar klanten en incorporeert hun feedback steevast in haar gamma producten en diensten.

De website http://www.razwar.com en het merk Raz*War werden in de zomer van 2009 ontwikkeld door Growth Bridge (http://www.growthbridge.eu), een Belgisch bedrijf dat opgericht werd door drie "serial entrepreneurs" uit de online sector die erop gebrand zijn om deel te nemen aan de "MicroMerce" trend.

Voor meer informatie, stalen en illustraties:

David Hachez - david@razwar.com +32-476-969-838

http://twitter.com/razwar - http://facebook.razwar.com - http://www.razwar.com/pages/media - http://www.shavebook.com

BRON Raz*War