Recordjacht bij Fortis Bank Nederland

05 Apr, 2009, 17:49 BST Van Fortis Bank Nederland

UTRECHT, Nederland, April 5 /PRNewswire/ --

- Met foto

- De 29e editie Fortis Marathon Rotterdam in het teken van een prestigieuze recordjacht

Bij een recordjacht van een marathon denk je in eerste instantie natuurlijk aan het neerzetten van eindtijden onder de 2.06. Echter Fortis Bank Nederland had als hoofdsponsor van de Fortis Marathon Rotterdam nog een ander doel voor ogen: een constructieve bijdrage leveren aan de Stichting Right to Play.

De Stichting Right to Play zet zich in voor de rechten van het kind in de meest achtergestelde gebieden van de wereld door ze te laten sporten en spelen. Sport en spel verbinden. Een statement dat Fortis Bank Nederland als jarenlange enthousiaste sponsor van de verschillende hardloopevenementen in ons land onderschrijft. Om dit kracht bij te zetten, overhandigde Fred Bos (Raad van Bestuur) een cheque ter waarde van EUR 25.000 aan Johan Olav Koss. Koss is oprichter en CEO van de organisatie Right to Play en bekend van zijn prestaties als langebaanschaatser in de jaren 90.

Fred Bos: "Sporten geeft ontspanning en de mogelijkheid beslommeringen achter je te laten. Waar ook ter wereld, sporten is belangrijk in de ontwikkeling van kinderen en met onze sponsoring leveren wij hieraan een bijdrage. Verder willen we deze kinderen, die toch al niet zo'n zorgeloos leven hebben, gewoon een beetje plezier geven".

Een foto van dit onderwerp is (rechtenvrij) beschikbaar op ANP Fotonet (http://www.anp-photo.com) en zichtbaar op http://www.perssupport.nl.

Fortis Bank Nederland

Fortis Bank Nederland biedt particuliere, zakelijke en institutionele klanten een uitgebreid pakket producten en diensten. Het brede dienstenassortiment varieert van consumentenfinanciering en creditcards tot factoring- en trustdiensten, bedrijfs-, energie-, goederen- en scheepsfinanciering, transactiebankieren en dienstverlening op het gebied van clearing, bewaarneming en fondsadministratie, investment banking en financiële markten.

Opmerking voor editors:

U kunt een afbeelding bij deze uitgave verkrijgen van het European Pressphoto Agency (EPA). Ga naar https://webgate.epa.eu/ om deze te bekijken en meld u aan met de Username: prnewswire en het Password: guest01

BRON Fortis Bank Nederland