Regus lidmaatschap geeft bedrijven die door de recessie zijn geraakt een concurrentievoordeel

21 Jan, 2009, 06:00 GMT Van The Regus Group

AMSTERDAM, Nederland, January 21 /PRNewswire/ --

- Recordaantal neemt deel aan programma dat bedrijven helpt hun prestaties te maximaliseren

BusinessWorld, een revolutionair nieuw product van Regus dat kosten drastisch kan verlagen, biedt bedrijven voordelen die nieuwe mogelijkheden geven tijdens deze zorgelijke economische tijden.

Regus Group (LSE: RGU), de leidende mondiale aanbieder van oplossingen voor de werkplek, lanceert ten tijde van economische crises het BusinessWorld programma. Dat geeft toegang tot professionele dagkantoren, bedrijfslounges en café's op meer dan 1000 locaties wereldwijd.

In zes maanden tijd is het ledental geëxplodeerd met wereldwijd 200.000 personen en 10.000 bedrijven die hebben ingetekend op een van de vier unieke lidmaatschappen van BusinessWorld die mobiele professionals ondersteunen. Ondersteund door het vroege succes van het programma schat Regus in dat BusinessWorld aan het eind van 2009 één miljoen leden zal hebben.

"Toen we BusinessWorld lanceerden, hadden we er geen idee van dat er een wereldwijde economische crisis van deze grootte aan zou komen, maar dit innovatieve product biedt significante bedrijfsvoordelen," zei Mark Dixon, CEO van de Regus-groep. "Ondanks de recessie wordt er nog steeds handel gedreven en wordt er nog steeds geld verdiend. De bedrijven die het goed zullen doen, zijn die bedrijven die nieuwe kansen opzoeken en grijpen. Of het nu gaat om het uitbreiden naar nieuwe markten of het stroomlijnen van bestaande vastgoedinvesteringen, ons BusinessWorld-programma geeft leden een uniek concurrentievoordeel - bijna overal waar handel wordt gedreven tegen redelijke prijzen toegang tot de fysieke aanwezigheid van een bedrijf."

Dixon voegde eraan toe: "Tot nu toe was er geen product dat de snelgroeiende mobiele werkkracht van tegenwoordig voor slechts EUR15 per dag overal waar hun bedrijf ze in de wereld brengt directe toegang geeft tot professionele, privé kantoorruimte. BusinessWorld biedt mobiele werkers alle hulpmiddelen die ze nodig hebben om productief te blijven terwijl ze onderweg zijn."

De firma International Data Corporation (IDC) voor marktonderzoek voorspelt dat het aantal mobiele werknemers tegen 2011 wereldwijd één miljard zal bereiken. Regus is het enige bedrijf dat het juiste product op de juiste plek en het juiste moment levert om ze in het huidige economische klimaat te helpen concurreren.

Veelvuldig internationaal zakenreiziger Andy Abramson, oprichter en CEO van het marketing- en sociale communicatiebureau Communicano, Inc, is slechts één lid van BusinessWorld dat van de voordelen profiteert. "Mijn Regus BusinessWorld-kaart is voor mij net zo belangrijk als mijn creditcards," zegt Abramson. "Ik vertrouw op de business centres van Regus over de hele wereld om me te helpen bij het ontmoeten van klanten en onderweg productief te blijven. Al mijn werknemers zijn virtuele werknemers zonder vast kantoor, maar met de BusinessWorld-kaart kunnen we op elk moment toegang krijgen tot een professioneel kantoor - terwijl we de overhead drastisch reduceren. Het geld dat we hadden kunnen besteden aan kantoorruimte en meubilering gaat in plaats daarvan nu naar het team - en zij zijn onze belangrijkste aanwinst, vooral in deze onzekere tijden."

Bezoek www.regus.nl/businessworld om meer te weten te komen.

Over The Regus Group

Regus is wereldmarktleider in het aanbieden van verkennende werkruimtes. Regus beschikt over producten en services die uiteenlopen van volledig uitgeruste kantoorruimtes tot professionele vergaderruimtes, business lounges en het grootste netwerk van studio's voor videoconferencing. Regus biedt een nieuwe manier van werken, of dit nu van thuis uit, onderweg of vanuit een kantoor is.

Naast klanten als Google, GlaxoSmithKline, IBM, Nokia en Accenture verleent Regus diensten aan duizenden groeiende kleine en middelgrote ondernemingen, die hun kantoor- en werkplekbehoeften uitbesteden aan The Regus Group. Hierdoor kunnen zij zich concentreren op hun kernactiviteiten.

Meer dan 400.000 klanten profiteren elke dag weer van de faciliteiten die Regus Group aanbiedt op 1.000 locaties, in 450 steden in 75 landen. Het stelt individuen en ondernemingen in staat om te werken waar, hoe en wanneer zij dat willen.

Zie www.regus.nl voor meer informatie.

BRON The Regus Group