Reputatie Otis succesvol in Denemarken

05 Okt, 2006, 13:00 BST Van Otis Elevator Company

FARMINGTON, Connecticut, October 5 /PRNewswire/ --

Otis Elevator Company, een onderdeel van United Technologies Corp. (NYSE: UTX), gaat 62 Gen2 (R) Comfort liften leveren voor een appartementencomplex in het Orestad district in Kopenhagen. Hoffmann A/S, een dochter van Veidekke - een toonaangevend constructie en bouwbedrijf in Scandinavië - gaf het contract aan Otis, het grootste voor het bedrijf ooit in Denemarken.

"Onze zakelijke relatie met Otis gaat jaren terug en is gebaseerd op het bedrijf's bewezen, betrouwbare producten en diensten", zei Gert Olsen, managing director van Hoffmann Development en Joan Clausen, director van de appartementen sector van het bedrijf.

Het Gen2 Comfort systeem is het laatste model in de Otis Gen2 familie van liften. Hij bedient de residentiële en kleinschalige commerciële markten en levert dezelfde energiebesparing, milieuvoordelen, betrouwbaarheid en stille werking als het Gen2 systeem van Otis. De gepatenteerde Gen2 flatbelt technologie vereist geen smering en gaat twee keer efficiënter om met de energie als traditioneel aangedreven liften.

Otis Elevator Company is 's werelds grootste fabrikant en onderhoudsbedrijf van producten voor het transporteren van personen, waaronder liften, roltrappen en rolpaden. Het hoofdkantoor staat in Farmington, Connecticut. Otis heeft 60.000 werknemers in dienst en biedt producten en diensten aan in meer dan 200 landen en staten en onderhoudt meer dan 1,5 miljoen liften en roltrappen wereldwijd. United Technologies Corp., gevestigd in Hartford, Connecticut, is een divers bedrijf in hoogstaande technologische producten en diensten aan de bouw- en ruimtevaartindustrie.

Website: http://www.otis.com

BRON Otis Elevator Company