Resultaten tweede kwartaal 2008 live te volgen op internet via webcast

04 Aug, 2008, 17:10 BST Van ARCADIS NV

ARNHEM, Nederland, August 4 /PRNewswire/ --

- Datum en tijd: donderdag 7 augustus 2008, 10:30 en 14:00 uur

ARCADIS (Euronext: ARCAD) zal op 7 augustus aanstaande vóór beurs de resultaten bekendmaken van het tweede kwartaal en eerste halfjaar 2008. De hieraan gekoppelde persconferentie (aanvang 10:30 uur goeddeels in het Nederlands) en analistenbijeenkomst (aanvang 14:00 uur in het Engels) zullen live worden uitgezonden via een webcast. CEO Harrie Noy en CFO Ben van der Klift geven daarin een nadere toelichting op de cijfers. Daarnaast zal in een aantal presentaties worden ingegaan op de leidende positie die ARCADIS inneemt in de wereldwijde milieumarkt.

Geïnteresseerden kunnen meeluisteren via een link op de beleggerpagina van de ARCADIS website op het volgende webadres http://www.arcadis-global.nl/investors. Bezoek voorafgaand aan de start van de webcast de website om u te registreren en te controleren of u over de juiste software beschikt. Na afloop van de webcasts wordt een archiefexemplaar via dezelfde website beschikbaar gemaakt.

ARCADIS is een internationale onderneming die projectmanagement, ontwerpen, adviezen en ingenieursdiensten levert voor het verbeteren van bereikbaarheid, duurzaamheid en leefbaarheid. Infrastructuur - Milieu - Gebouwen. ARCADIS ontwikkelt, ontwerpt, implementeert, onderhoudt en exploiteert projecten. Voor bedrijven en overheden. Met meer dan 13.500 mensen en EUR 1,5 miljard omzet. Multinationaal aanwezig met een dicht netwerk van kantoren en kennis en ervaring van internationaal niveau. Gericht op meerwaarde voor klanten.

PRN NLD

BRON ARCADIS NV