Revolutionaire ebode LightSpeakers combineren licht en geluid

17 Jun, 2010, 09:05 BST Van BMB Electronics

VEEN, Nederland, June 17, 2010 /PRNewswire/ -- Er is niets krachtiger dan muziek. Eén enkele noot heeft de mogelijkheid u te laten lachen, huilen, dansen, en het kan u zelfs mee terugnemen naar een bepaalde gebeurtenis in het verleden. In de ebode LightSpeaker smelt de magie van muziek samen met de laatste LED lichttechniek.

De revolutionaire en gepatenteerde ebode LightSpeaker is een klasse apart. Het combineert namelijk energiezuinig LED verlichting met een draadloos multiroom geluid in een eenvoudig plug & play systeem. Weggestopt in verschillende E27 verlichtingsarmaturen, bureaulampen en pendels, zorgen de ebode LightSpeakers voor prachtig licht en geluid in elke kamer van uw huis.

Dit draadloze LightSpeaker systeem onderscheidt zich door eenvoudige installatie in elk willekeurig huis, zonder dure en ingewikkelde bedrading. U kunt binnen enkele minuten een systeem in uw huis installeren, zonder uzelf zorgen te hoeven maken over het repareren van muren of plafonds. U draait de LightSpeaker eenvoudig in lamp die een E27 fitting heeft.

Er kunnen twee bronnen, zoals bijvoorbeeld een iPod en radio, aangesloten worden op het basisstation, die het geluid vervolgens draadloos naar de LightSpeakers stuurt. Deze draadloze zender kan centraal geplaatst worden. U kunt vervolgens samen met de afstandsbediening uw LightSpeakers overal in uw huis bedienen. Met de RF afstandsbediening of het basisstation bepaalt u naar welke bron (iPod/radio/etc) u luistert en tevens kunt u het volumeniveau en de helderheid van het licht bepalen; u kunt dit overal in uw huis regelen, zonder in de buurt van de zender te hoeven zijn.

Features

- De LightSpeaker heeft een gewone E27 fitting, waardoor hij te gebruiken is bij diverse verlichtingsarmaturen zoals inbouw, tafel- en hanglampen.

- De duurzame en dimbare LED lamp produceert ongeveer, 40,000 lichturen. (dat betekent gemiddeld één keer per 15 jaar vervangen de LED vervangen).

- De LightSpeaker kan uw dagelijkse verlichtingskosten verminderen, omdat de LED technologie slechts 10 Watt gebruikt, terwijl de lamp evenveel licht geeft als een gloeilamp van 65 Watt.

- De LED bevat geen kwik of halogeen gassen, en produceert in tegenstelling tot gloeilampen bijna geen warmte.

- Doordat de LightSpeaker in een standaard E27 fitting past, zijn de plaatsingsmogelijkheden eindeloos... uw home theater, woonkamer, keuken, slaapkamer, maar denk ook aan commerciële oplossingen zoals kantoren, museums, restaurants en hotels.

- Dit gepatenteerde systeem biedt u een grote flexibiliteit; u kunt dit systeem namelijk meenemen als u verhuist; en als u dit doet, worden er geen sporen achtergelaten (te verbergen gaten) dat het systeem ooit was geïnstalleerd.

Het ebode LightSpeaker systeem wordt geleverd met 2 LightSpeakers, een basisstation en afstandsbediening. Extra paren LightSpeakers, rockspeakers en subwoofers zijn optioneel verkrijgbaar. Alle ebode producten worden verkocht via BMB Electronics BV.

Ebode

ebode is een nieuw Europees merk opgericht in 2009 dat erop gericht is om innovatieve en betaalbare huisautomatisering oplossingen te bieden alsook innovatieve A/V oplossingen. In tegenstelling tot de complexe huisautomatisering oplossingen die vandaag de dag op de markt zijn, streven wij er naar dat de producten eenvoudig te installeren zijn, en gemakkelijk te integreren in uw huis. http://www.ebodeelectronics.eu

BMB Electronics

BMB Electronics BV, opgericht in 1987, is gevestigd in Veen, Noord-Brabant en is één van Europa's grootste distributeurs op het gebied van audio / videodistributie, huisautomatisering systemen, lichtbesturing oplossingen en audio / video accessoires. BMB Electronics BV kan nagenoeg alle producten uit voorraad leveren, om zowel de Europese als de Midden-Oosterse markt te bedienen. Daarnaast geeft BMB Electronics BV regelmatig dealer- en installateurs trainingen in de hoofdkantoren in Nederland en het Verenigd Koninkrijk.

Voor meer informatie kunt u ook onze website bezoeken, http://www.bmbelectronics.eu.

Hoge resolutie afbeeldingen zijn te downloaden via http://www.bmbelectronics.eu/resources_images.php?dir=//Ebode/Pictures/LightSpeaker/Press

(Vanwege de lengte van deze URL kan het nodig zijn om deze hyperlink te knippen en plakken in het adresveld van uw internetbrowser. Verwijder zonodig de spatie.)

BRON BMB Electronics