Rijdende vending machine MARV wereldwijde hit

05 Aug, 2014, 08:00 BST Van US Candy Network

VENRAY, de Nederland, August 5, 2014 /PRNewswire/ --

Producent en uitvinder US Candy Network bundelt krachten met Regout Group

De rijdende vending machine MARV (Media & Advertising Racing Vehicle), waarop klanten duizend en één dingen kunnen doen, is een wereldwijde hit. Alle grote bedrijven en ketens ter wereld kloppen bij producent US Candy Network (USCN) in Venray aan om er eentje te bestellen. Om de komende twee jaar minimaal 6100 machines te kunnen leveren, heeft USCN de krachten gebundeld met de Regout Group in Maastricht.

(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140805/700446 )

De Regout Group leverde al geleidersystemen voor MARV en gaat nu ook de basismodules van de vending machine produceren. Toen eigenaar Joost van Luyken de machine zag, raakte hij zo enthousiast dat hij partner wilde worden in de verdere ontwikkeling ervan.

De 180 jaar oude Regout Group is onder meer wereldleider in de productie van hoogwaardige geleiders voor pinautomaten en is de laatste jaren diverse joint ventures aangegaan. In 2012 won Thomas Regout de Maastricht Top Company Award voor snelst groeiende bedrijf en in 2013 de Limburg Export Award. Van Luyken is toegetreden tot USCNetwork als CEO en gaat samen met Kersten, die executive chairman blijft, het bedrijf leiden. ,,Het is een bundeling van krachten om MARV op de markt te brengen. We maken graag gebruik van de kennis en het team van de Regout Group," zegt Chantal Kersten van USCN.

MARV werd in januari dit jaar gepresenteerd tijdens 's werelds grootste snoep- en snackbeurs ISM in Keulen. Dat was zo'n succes dat daarna frisdrankproducenten, filmmaatschappijen, supermarkten, speelgoedwinkels en bierbrouwerijen uit de hele wereld de machine wilden plaatsen. ,,MARV was voor de beurs al een rage in de reclamewereld, maar dat is daarna alleen maar erger geworden. We kunnen wel 20.000 machines leveren als we dat zouden willen," zegt Kersten. Het bedrijf wordt binnenkort geïnterviewd door Donald Trump Jr. Dat interview wordt in het najaar uitgezonden op tv bij Fox en Bloomberg.

MARV is de toekomst in marketing en media-advertenties. De machine is interactief en reageert met verschillende geluiden op klanten. Hij heeft een touchscreen van 21 of 46 inch waarop ze bestellingen kunnen doen, filmpjes kunnen bekijken, kortingsbonnen kunnen uitprinten, mee kunnen doen aan acties, spelletjes spelen of hun iPad aan kunnen sluiten. MARV kan alle soorten en maten verpakkingen aan: van koelen, vriezen tot warm houden in speciaal adverteerbare verpakkingen. Verder zitten er alle mogelijke betaalsystemen - via internet en telefoon - op.

De machines worden custom made, volgens de wensen en de huisstijl van klanten geleverd. Zo worden MARV's omgebouwd tot personages uit films, figuren uit attractieparken of huistijlen van supermarkten. De hippe driewieler rijdt elektrisch en heeft een duurzaamheidskeurmerk. Hij kan door binnensteden, op beurzen of zelfs op het strand rijden. De machine maakt gebruik van het Kinect 2-systeem van Microsoft, waardoor interactie en zelfs praten met klanten mogelijk is.

Meer informatie: http://www.getmarved.com

BRON US Candy Network