Rob Mooren wordt Algemeen Directeur van ARCADIS in Nederland

29 Sep, 2008, 10:00 BST Van ARCADIS NV

ARNHEM, Nederland, September 29 /PRNewswire/ -- ARCADIS (EURONEXT: ARCAD), de onderneming die internationaal advies, ontwerp, ingenieurs- en managementdiensten levert, heeft vandaag bekend gemaakt dat Rob Mooren per 1 januari 2009 is benoemd tot Algemeen Directeur van ARCADIS Nederland BV. Hij volgt daarmee Douwe Kras op die op 1 mei 2009 het bedrijf verlaat.

Rob Mooren (1956) werkt sinds 1991 bij ARCADIS en heeft gedurende die tijd diverse managementposities vervuld. Zo heeft hij onder meer leiding gegeven aan de MER-activiteiten en was hij directeur van ARCADIS Zuid. Momenteel is hij directeur van de divisie Mobiliteit, waarin de activiteiten op het gebied van infrastructuur, verkeer en vervoer, en ruimtelijke informatie zijn ondergebracht.

"De Nederlandse overheid heeft een forse ambitie geformuleerd op het gebied van water, milieu, spoor en de inrichting van ons land voor de komende jaren. Wij denken in Rob Mooren de persoon te hebben gevonden die de leidende rol van ARCADIS op deze terreinen verder kan uitbouwen" aldus Michiel Jaski, lid van de Raad van Bestuur en verantwoordelijk voor de Europese activiteiten. "Rob Mooren heeft in diverse functies binnen ons bedrijf telkens weer bewezen door een sterk klantgerichte aanpak uitstekende resultaten te kunnen behalen."

ARCADIS is een internationale onderneming die advies, ontwerp-, ingenieurs- en managementdiensten levert op de gebieden infrastructuur, milieu en gebouwen. We werken aan de verbetering van mobiliteit, duurzaamheid en de kwaliteit van leven, door balans aan te brengen tussen de gebouwde en natuurlijke leefomgeving. ARCADIS ontwikkelt, ontwerpt, implementeert, onderhoudt en exploiteert projecten voor bedrijven en overheden. Met ruim 13.500 medewerkers en meer dan EUR 1,5 miljard omzet, heeft de onderneming een uitgebreid internationaal netwerk dat steunt op sterke lokale marktposities.

Bezoek ons op internet: http://www.arcadis-global.nl

PRN NLD

BRON ARCADIS NV