Sainsbury's kiest voor Kronos voor optimalisering personeelsbeheer van meer dan 150.000 werknemers

31 Jan, 2012, 09:30 GMT Van Kronos

WOKINGHAM, Engeland en CHELMSFORD, Massachusetts, January 31, 2012 /PRNewswire/ --

De toonaangevende winkel Sainsbury's heeft voor een personeelsbeheeroplossing gekozen van Kronos Incorporated om de arbeidskosten te beheren en de productiviteit van het personeel te verbeteren. Het pakket van Kronos zal de diensturen en planning van meer dan 150.000 collega's in meer dan 1.000 locaties over het hele Verenigd Koninkrijk beheren.

Nieuwsfeiten

•  Sainsbury's streeft ernaar een "fantastische plaats om te werken" te zijn, en dus was er een personeelsbeheeroplossing nodig voor het ondersteunen van werknemers en het aanbieden van een consistente, eerlijke en gelijkwaardige benadering van arbeidspraktijken.
  • Vóór de selectie van Kronos beheerde Sainsbury's de diensturen en de planning met een combinatie van handmatige en gedeeltelijk geautomatiseerde procedures.
  • Sainsbury's koos voor Kronos na uitgebreid onderzoek van de markt en doordat Kronos technologie aanbiedt die eenvoudig te gebruiken is. Bovendien heeft Kronos een schat aan ervaring met het snel uitrollen van zijn producten en heeft het bewezen deze op een grootschalige manier in winkels te kunnen implementeren.

Ondersteunende citaten

• Rob Fraser, IT-directeur, Sainsbury's

"De software van Kronos zal ons helpen met het beheren en de toewijzing van onze arbeidskrachten in de winkel. Onze collega's zullen op een efficiëntere manier worden uitbetaald en wij zullen onze huidige procedures kunnen vereenvoudigen. Door de verbeterde informatie zal het gemakkelijker zijn om onze klanten van een fantastische service te voorzien."

• Tim Bisley, algemeen manager, Kronos EMEA

"Voor winkels is het van essentieel belang om het personeel op een doeltreffende manier te beheren. We zijn verheugd om met Sainsbury's samen te werken aan een project dat de bedrijfsefficiëntie en resultaten zal verbeteren."

Over Kronos

Kronos is wereldleider op het gebied van personeelsbeheeroplossingen waarmee organisaties arbeidskosten kunnen beheren, compliance-risico's tot een minimum beperken en de productiviteit van het personeel verbeteren. Tienduizenden organisaties in 60 landen - waaronder meer dan de helft van de Fortune 1000® - gebruiken de Kronos-programma's voor het beheren van diensturen, planning, afwezigheden, HR en loonkosten, aanwerven en arbeidsanalyse. Bezoek http://www.kronos.co.uk om meer te weten te komen over hoe Kronos als enige volledige automatisering en hoogstaande informatie aanbiedt in een eenvoudig te gebruiken pakket.

© 2012 Kronos Incorporated. Alle rechten voorbehouden. Kronos is een geregistreerd handelsmerk van Kronos Incorporated of een geassocieerde onderneming. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaars.

BRON Kronos