Satyam tekent twee belangrijke IT-contracten met FIFA

31 Jul, 2007, 12:59 BST Van Satyam Computer Services, Ltd.

HYDERABAD, India, July 31 /PRNewswire/ --

- Internationale voetbalorganisatie kiest globale consultatie en informatietechnologie services onderneming om FIFA Extranet, Intranet en aangepaste Evenement beheersysteem met Match AG te leveren

Satyam Computer Services, Ltd. (NYSE: SAY), een vooraanstaande globale advies- en informatietechnologie services onderneming kondigde vandaag aan dat het twee multimiljonaire dollarcontracten heeft getekend om FIFA te ondersteunen bij zijn belangrijke toekomstige evenementen.

Dankzij de sterkte van zijn technische capaciteiten en flexibele aanpak, werd Satyam niet alleen geselecteerd om een aangepast Evenement beheersysteem te ontwikkelen voor één van 's werelds allerbelangrijkste sportorganisaties, maar het werd ook gekozen om een Extranet en Intranet te bouwen voor FIFA in de komende 12 maanden. Satyam's partnerschap zal ook volledige, ononderbroken ondersteuning inhouden voor beide oplossingen voor FIFA, tot het laatste fluitsignaal van iedere wedstrijd.

Voornamelijk werkend vanuit het hoofdkwartier van FIFA in Zürich, zal Satyam binnenlandse steun verlenen voor wedstrijden. Het zal ook beschikken over teams die werken vanuit buitenlandse locaties om lagere kosten en optimale CMM Niveau 5 kwaliteit te bekomen.

"Het is duidelijk dat FIFA ongelooflijk grootschalige toernooien met een hoog profiel organiseert. In feite hosten we 's werelds meest bekeken sportevenementen, met zoveel als 28 miljard kijkers van het toernooi in 2006. Als dusdanig, kunnen we ons zelfs geen seconde verloren tijd veroorloven, niet eens tijdens de hoge gebruikspieken tijdens de wedstrijden ", verklaarde FIFA hoofd van informatietechnologie oplossingen, Michael Kelly. " Daarom hebben we gekozen voor de betrouwbaarheid, flexibiliteit en herbruikbaarheid van Satyam's toepassingen. Dit is de start van een relatie op lange termijn waarin Satyam nauw zal samenwerken met FIFA gedurende de komende jaren."

"We zijn tevreden om deze twee belangrijke toepassingen te mogen ontwikkelen voor FIFA en we verbinden ons ertoe om het succes te verzekeren bij het beheer van zijn evenementlogistiek en Extranet/Intranet-platforms", zei Dr. Keshab Panda, de adjunct-directeur, directeur en hoofd van Satyam's Europese operaties.

Over Satyam Computer Services

Satyam (NYSE: SAY), een vooraanstaand globaal bedrijf en informatietechnologie services onderneming, levert advies, systeemintegratie en uitbestedingsoplossingen aan klanten in 20 industrieën en 57 landen.

Satyam optimaliseert een verhouding tussen grondige industrie en functionele deskundigheid, leidinggevende technologiepraktijken en een geavanceerd, globaal leveringsmodel om klanten te helpen hun hoogste-waarde zakenprocessen te transformeren en hun zakenrendement te verbeteren. De 42,500(i) professionelen van het bedrijf munten uit in engineering en productontwikkeling, ketenintegratie beheer, klantrelatiebeheer, zakenproces kwaliteit, zakenintelligentie, ondernemingsintegratie en infrastructuurbeheer , onder andere sleutelbekwaamheden.

De ontwikkelings- en leveringscentra van Satyam in de VS, Canada, Brazilië, het VK, Hongarije, Egypte, de Verenigde Arabische Emiraten, India, China, Maleisië, Singapore en Australië bedienen 570(i) klanten, inclusief één derde van het VS Fortune 500. Voor meer informatie, bezoek www.satyam.com.

(i)Vanaf 30 juni, 2007

Over FIFA

De Internationale voetbalassociatie (FIFA) is een associatie onder de Zwitserse wet, gesticht in 1904, met hoofdkwartier in Zürich. Het heeft 208 ledenverenigingen en zijn doel, gekoesterd in zijn statuten is de constante ontwikkeling en verbetering van het voetbal. FIFA geeft werk aan ongeveer 280 mensen uit meer dan 30 landen en bestaat uit een Congres (wettelijk lichaam), een Uitvoerend comité (uitvoerend lichaam), Algemeen Secretariaat (administratief lichaam) en comités (bijstand voor het Uitvoerend Comité).

Safe Harbor

Dit perscommuniqué bevat toekomstgerichte uitspraken binnen de betekenis van sectie 27A van de Effectenwet van 1933, zoals geamendeerd, en sectie 21E van de Wet op de uitwisseling van effecten van 1934, zoals geamendeerd. De toekomstgerichte uitspraken hierin besloten zijn behoudens bepaalde risico's en onzekerheden die feitelijke resultaten materieel kunnen doen verschillen van die zoals vooropgesteld in de toekomstgerichte uitspraken. Satyam onderneemt geen enkele taak om toekomstgerichte uitspraken bij te werken. Voor een bespreking van de risico's gekoppeld aan onze onderneming, gelieve de discussies te raadplegen onder de koptekst " Risico factoren " in ons rapport op formulier 20-F betreffende het kwartaal dat eindigde op 31 maart, 2007, geleverd aan de Commissie voor uitwisseling van effecten van de VS op 30 april, 2007 en de andere rapporten gearchiveerd bij de Commissie voor uitwisseling van effecten van tijd tot tijd. Deze indieningen zijn beschikbaar op http://www.sec.gov.

Website: http://www.satyam.com

BRON Satyam Computer Services, Ltd.