SBS Broadcasting plant teleconferentie en bekendmaking van inkomsten vierde kwartaal en volledige jaar 2004

26 Jan, 2005, 22:25 GMT Van SBS Broadcasting

LUXEMBURG, January 26 /PRNewswire/ -- SBS Broadcasting (NASDAQ: SBTV; Euronext Amsterdam N.V.: SBS) heeft vandaag aangekondigd dat het de financiële resultaten van het vierde kwartaal en het volledige jaar 2004 bekend zal maken na beurssluitingstijd in Amerika op maandag 7 maart 2005.

Het bedrijf zal een teleconferentie houden om de resultaten te bespreken op dinsdag 8 maart 2005 om 10:00 uur New Yorkse tijd, 16:00 uur in Luxemburg.

Om toegang te krijgen tot de teleconferentie, draait u tien minuten voor de aanvang +1-973-321-1100. De teleconferentie kan ook gevolgd worden via een live webcast op de website van het bedrijf, op www.sbsbroadcasting.com. Als u de teleconferentie niet kunt beluisteren op het geplande tijdstip, kunt u tot 15 maart 2005 een herhaling beluisteren. Om hiertoe toegang te verkrijgen, kiest u +1-877-519-4471 (vanuit de Verenigde Staten) of +1-973-341-3080 (vanuit andere landen), wachtwoord 5578331. De webcast zal gedurende twee weken op de website van het bedrijf geplaatst worden.

SBS is een Europees commercieel televisie- en radio-omroepbedrijf, met ondernemingen in West- en Centraal-Europa. SBS zendt momenteel o.a. uit in de volgende landen: België (Vlaanderen), Denemarken, Finland, Griekenland, Hongarije, Nederland, Noorwegen, Roemenië en Zweden.

Ga voor verdere informatie naar: www.sbsbroadcasting.com

BRON SBS Broadcasting