SEINE, een toonaangevende fabrikant van verbruiksartikelen, introduceert op CeBIT 2012 de eerste 100% in China gecreëerde serie kwaliteitsprinters van het eigen merk PANTUM

08 Maa, 2012, 09:00 GMT Van SEINE

HANOVER, Duitsland, March 8, 2012 /PRNewswire/ --

Nadat SEINE al vele jaren wereldwijd actief is als toonaangevende fabrikant van verbruiksartikelen voor de printerindustrie, kondigt het bedrijf met trots de wereldwijde introductie aan van printers van het eigen merk PANTUM, de eerste laserprinters die zijn "Gecreëerd in China" met technologie die 100% eigendom is van Seine.

PANTUM is sterk op het gebied van productinnovatie en R&D en heeft volledige beheersing over de kerntechnologieën voor het ontwerp en de productie van laserprinters. Daarmee is het bedrijf uitgegroeid tot een internationaal merk voor laserprinters, dat printapparaten en oplossingen levert aan alle soorten klanten, waaronder thuisgebruikers en bedrijven. PANTUM staat voor betrouwbaarheid, lage totale operationele kosten, milieuvriendelijk energieverbruik en diensten die reële waarde bieden. PANTUM wordt op de Europese en de wereldwijde markt geïntroduceerd en biedt consumenten reële voordelen:

• Nieuwe keuzemogelijkheden - De eerste in China gecreëerde printer breekt een 30 jaar oud marktmonopolie, en biedt een nieuwe generatie laserprintertechnologie met nieuwe standaarden voor dienstverlening: een nieuwe optie voor wereldwijde printergebruikers.
  • Lagere kosten voor betrouwbaardere producten - omdat Seine de volledige industriële keten beheert en op grote schaal produceert, liggen de totale gebruikskosten 20% lager dan die van vergelijkbare producten. Bovendien brengen de stabiele en robuuste eigenschappen van het product, zoals een duurzaam metalen frame en een uiterst betrouwbaar papierinvoermechanisme met aanzienlijk minder papierstoringen, de onderhoudskosten significant omlaag.
  • Nieuwe maatstaf voor diensten - PANTUM creëert een nieuwe generatie dienstverlening voor laserprinters en MFP's, en voor garantievoorwaarden.
  • Erkende kwaliteit - Gebaseerd op deze sterke punten voldoet PANTUM aan standaarden voor ROHS, CE, ISO9001, ISO14001 en vele andere certificeringen, die de betrouwbaarheid en prestaties van PANTUM-producten waarborgen.

Zhuhai Seine Technology Co, Ltd. is een fabrikant van laserprinters en verbruiksartikelen. Seine heeft als fabrikant voor derden meer dan 10 jaar aan de industrie voor printerverbruiksartikelen geleverd, en honderden patenten in binnen- en buitenland verworven, waardoor het bedrijf nu zijn eigen printermerk kan lanceren.

Cédric Bret
Consultant Presse