Shuttle XPC System Solutions vanaf heden in de handel

24 Sep, 2004, 10:00 BST Van Shuttle Computer Handels GmbH

ELMSHORN, Duitsland, September 24 /PRNewswire/ --

- Vier systemen onmiddellijk verkrijgbaar

Referentie: foto is verkrijgbaar bij: http://www.presseportal.de/story.htx?firmaid=53243

Shuttle Computer Handels GmbH, de ontwikkelaar van de revolutionaire XPC-reeks en marktleider voor mini-PC's, kondigde vandaag aan dat de Shuttle XPC System Solutions vanaf heden in de handel verkrijgbaar zijn. Hiermee wordt Shuttle de eerste fabrikant ter wereld die gebruiksklaar geconfigureerde mini-PC's aanbiedt.

"Drie jaar geleden waren we de eerste fabrikant die mini-PC's aanbood. En met onze gebruiksklare systemen zijn we de markt alweer een stapje voor," aldus Bastian Fröhlig, PR-Manager van Shuttle Computer Handels GmbH. De systemen zijn geconfigureerd voor de toepassingsgebieden "Home", "Business", "Gaming" en "Media Center". Hiermee dekt Shuttle alle gebieden van de digitale wereld af.

De volgende Shuttle XPC System Solutions met onderstaande toepassingsgebieden zijn vanaf heden in de handel verkrijgbaar:

Business:
    Shuttle XPC System Solution G 5600B

Shuttle XPC System Solution G2 6100H
    Shuttle XPC System Solution G2 4100H

Gaming:
    Shuttle XPC System Solution G4 8500G

Shuttle zal in de loop van het vierde kwartaal bijkomende nieuwe systemen introduceren die zich vooral op toepassingen voor Gaming en Media Centers richten. Het Gaming systeem wordt aangeboden door de Shuttle XPC System Solution P 8100G en is vanaf midden/einde oktober beschikbaar.

Indien u wenst, zullen wij u graag een PDF bestand bezorgen met de gedetailleerde configuraties. Hiervoor kunt u contact opnemen met ons via presse@spacewalker.de.

Perscontact:
    Shuttle Computer Handels GmbH