Skigebieden breiden uit - Wat er nieuw is in de winter 2014/15!

20 Okt, 2014, 09:05 BST Van TravelTrex GmbH

KEULEN, Duitsland, October 20, 2014 /PRNewswire/ --

Skiërs en snowboarders verheugen zich alweer op de winter. De exploitanten van de skigebieden zullen deze winter voor nog meer plezier zorgen, want er is voor het komende seizoen namelijk weer, waar nodig, aan de liften en pistes geschroefd om bezoekers nog meer comfort te bieden, wat resulteert in nog meer sneeuwplezier.We presenteren u de nieuwste innovaties uit de Alpen.

Oostenrijk, het absolute ski-land! Zo hebben ze op de 5 gletsjers die Tirol telt deze zomer ook niet stil gezeten. Op de Hintertuxer Gletsjer mag lift-luxe nu ook groot geschreven worden, want stoelverwarming ontbreekt ook hier niet meer. Met de verlichte skitunnel in het Kaunertal, de Adrenalin-Cup in Sölden en een nieuwe ijsgrot in het Stubaital hebben de gletsjergebieden dit seizoen wederom veel te bieden. Bovendien vertegenwoordigt Ischgl met de Pardatschgratlift een nieuw record en in Silvretta Montafon brengt de panoramalift u sneller op de Hochjoch-Totale dan ooit tevoren. Een absoluut hoogtepunt is het grootste aaneengesloten skigebied van Oostenrijk: SkiWelt Wilder Kaiser-Brixental. Het skigebied presenteert dit seizoen met volle trots de hagelnieuwe Aualm-lift. In het grote Franse skigebied Les Trois Vallées zijn meerdere liften gebouwd, tevens is er een nieuwe freeride-piste: "Liberty Ride". In het Italiaanse Zuid-Tirol kan dankzij een nieuwe gondel de hele Ortler-Ronda geskied worden. In de Sextner Dolomieten is een nieuwe gondel en 5 km nieuwe piste.

En dat is nog niet eens alles! Details, informatie en nog meer innovaties uit de skigebieden vindt u in ons persportaal (pers.wintertrex.nl)

Voor meer informatie en beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:
TravelTrex GmbH
Kathrin Esser
pers-nl@traveltrex.com
Tel. 020-7139190

Meer informatie over TravelTrex vindt u hieronder: http://pers.wintertrex.nl/newsroom/

BRON TravelTrex GmbH