Slimme suggestiebalk Heeii biedt unieke zoek- en vindmethode

01 Mei, 2007, 09:30 BST Van Heeii

GRONINGEN, Nederland, May 1 /PRNewswire/ --

- Heeii is een verrassend slimme suggestiebalk voor de browser die tijdens het surfen aanbevelingen doet naar andere relevante, actuele en interessante pagina's.

Het aanbod van informatie via internet groeit nog steeds in een hoog tempo. Hierdoor wordt het voor de consument steeds lastiger om informatie te vinden die op dat moment bruikbaar is voor hem of haar.

Nieuwe internetdienst

Met Heeii is er nu een langverwachte nieuwe internetdienst bijgekomen die relevante suggesties aanreikt tijdens het surfen. De slimme zijbalk voor de browser vergemakkelijkt het surfen door op basis van persoonlijke voorkeuren en surfgedrag te 'voorspellen' welke sites waarschijnlijk interessant - dus relevant - zijn voor de gebruiker.

Handig hulpmiddel

Heeii is daarmee een erg handig hulpmiddel dat niet voor de hand liggende, maar wel relevante, sites helder en compact presenteert in een smalle zijbalk naast de reguliere webpagina's. Door deze informatie snel en gedoseerd aan te bieden,­ wordt surfen weer een stuk overzichtelijker.

Heeii is een product van Elkoog B.V. in Groningen.

"Eindelijk weer eens iets nieuws en uitdagends op dit gebied in Nederland."

Nils Rooijmans, Head of Search and Research van ilse media.

De software is voor iedereen gratis te downloaden van www.heeii.com.

NOOT voor de redactie: Een zijbalk (ook wel sidebar genoemd) is een extensie voor de browser.

BRON Heeii