SNC-Lavalin verkrijgt Span Consultants in India

11 Sep, 2007, 21:38 BST Van SNC-Lavalin Group Inc

MONTREAL, Canada, September 11 /PRNewswire/ -- SNC-Lavalin heeft het genoegen om aan te kondigen dat het Span Consultants Pvt. Ltd, een technisch bedrijf aankocht met hoofdkwartier in New Delhi India met lokale kantoren in Bangalore, Mumbai en Kolkata.

Het 30-jarig bedrijf heeft bijna 700 werknemers en wordt erkend voor zijn deskundigheid in infrastructuur en milieu. Span is momenteel werkzaam in heel wat projecten over gans India, inclusief verschillende belangrijke wegenprojecten.

"De aankoop van Span Consultants plaatst SNC-Lavalin in een nog sterkere positie om voordeel te putten uit de Indiase dynamische infrastructuurmarkt," verklaarde Jean Claude Pingat, Uitvoerend Vice-president van SNC-Lavalin Group Inc. "Deze aanwinst ligt in de lijn van onze strategie om onze operaties verder te ontwikkelen in India vanuit permanente bases over gans het land," zei Dhr. Pingat.

SNC-Lavalin (TSX: SNC) is één van de belangrijkste groepen van technische en constructiebedrijven ter wereld, een belangrijke figuur in het eigenaarschap van infrastructuur en in de levering van diensten op het vlak van uitbating en onderhoud. De bedrijven van SNC-Lavalin hebben kantoren over heel Canada en in 34 andere landen over gans de wereld en zijn momenteel werkzaam in ongeveer 100 landen. http://www.snclavalin.com

BRON SNC-Lavalin Group Inc