Solera Holdings, LLC dient registratieverklaring in bij de SEC voor voorgesteld initieel openbaar aanbod

15 Feb, 2007, 02:17 GMT Van Solera Holdings, LLC

SAN RAMON, Californië, February 15 /PRNewswire/ --

Solera Holdings, LLC ("Solera"), een leidende leverancier van software en diensten aan de sector voor de verwerking van autoverzekeringsclaim, heeft vandaag aangekondigd dat het een registratieverklaring op Form S-1 heeft ingediend bij de Securities and Exchange Commission (de "SEC"), die verband houdt met een voorgesteld initieel openbaar aanbod van zijn gewone aandeel. De aangeboden aandelen zullen worden verkocht door Solera en mogelijk bepaalde aandeelhouders van het bedrijf.

Solera is van plan de netto-opbrengst uit het aanbod te gebruiken voor de vermindering van zijn uitstaande schuldenlast. Solera zal niets ontvangen uit de opbrengst van de verkoop van gewone aandelen door de verkopende aandeelhouders, tot zover zo'n verkoop plaatsvindt.

Goldman, Sachs & Co. en JPMorgan zullen voor het aanbod dienst doen als gezamenlijke bankiers in gesyndiceerde kredieten. Het aantal aandelen dat zal worden aangeboden en de prijsreeks voor het aanbod zijn nog niet bepaald. Wanneer ze beschikbaar zijn, kunnen exemplaren van het voorlopig prospectus, dat verband houdt met dit aanbod, worden verkregen bij Goldman, Sachs & Co., 85 Broad Street, New York, New York 10004, fax: +1-212-902-9316 of e-mail: prospectus-ny@ny.email.gs.com of JPMorgan, gevestigd te Prospectus Department, 4 Chase Metrotech Center, CS Level, Brooklyn, NY 11245, telefoon +1-718-242-8002 of e-mail: addressing.services@jpmorgan.com.

Een registratieverklaring die verband houdt met het gewone aandeel is ingediend bij de SEC, maar is nog niet van kracht geworden. Het gewone aandeel mag niet worden verkocht, noch mag een aanbod om te kopen worden aanvaard voordat de registratieverklaring van kracht wordt. Dit persbericht vormt niet een aanbod om te verkopen of een verzoek voor een aanbod om te kopen, noch zal er een verkoop van het gewone aandeel plaatsvinden in Staten of andere jurisdicties waarin zo'n aanbod, verzoek of verkoop onwettig zou zijn, voorafgaand aan registratie of kwalificatie onder de effectenwetten van zulke Staten of andere jurisdicties.

BRON Solera Holdings, LLC