Stamford Industrial Group, Inc. wijzigt tickersymbool aandelen

13 Sep, 2007, 15:25 BST Van Stamford Industrial Group, Inc.

STAMFORD, Connecticut, September 13 /PRNewswire/ --

Stamford Industrial Group, Inc. (Pink Sheets: STMF.PK), (f/k/a Net Perceptions, Inc.) kondigde vandaag aan dat het tickersymbool van zijn aandelen op de OTC Pink Sheets Electronic Quotation Service zal worden gewijzigd van "NETP.PK" naar "STMF.PK", vanaf het begin van de handelsdag van 13 september 2007.

(Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20070912/NYW145LOGO )

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jonathan LaBarre, Chief Financial Officer onder tel. +1-203-428-2040.

Over Stamford Industrial Group, Inc.

Stamford Industrial Group, Inc. wil een gevarieerde wereldwijde industriële productiegroep opbouwen via organische initiatieven en groeien door overnames, wat bestaande bedrijfslijnen aanvult en varieert. Concord Steel, Inc., een volledig in bezit zijnde dochter van Stamford Industrial Group, werd in oktober 2006 overgenomen en is een toonaangevende onafhankelijke producent van stalen tegengewichten en structurele lasproducten die worden ingezet in een verscheidenheid aan industriële toepassingen, waaronder luchtwerkplatforms, kranen, liften en hanteringsapparatuur voor materiaal. Het bedrijf veranderde onlangs zijn naam van Net Perceptions, Inc. naar Stamford Industrial Group, Inc. om zijn huidige bedrijfsstrategie beter te kunnen reflecteren.

Meer informatie over Stamford Industrial Group, Inc. kunt u vinden op http://www.Stamfordig.com.

Dit persbericht bevat "toekomstgerichte verklaringen" in de betekenis van de Amerikaanse Private Securities Litigation Reform Act van 1995. Al deze toekomstgerichte verklaringen zijn gebaseerd op schattingen en aannames die door ons management zijn gemaakt, die ondanks de overtuiging van ons bedrijf dat ze redelijk zijn, inherent daaraan onzeker zijn. Toekomstgerichte verklaringen omvatten risico's en onzekerheden, waaronder maar niet beperkt tot economische, concurrentie-, overheids- en technologische factoeren buiten de controle van het bedrijf, die ervoor kunnen zorgen dat de zaken, strategie of werkelijke resultaten materieel kunnen verschillen van de toekomstgerichte verklaringen. Het bedrijf zou woorden kunnen gebruiken als "anticipeert", "gelooft", "plant", "verwacht", "heeft de bedoeling te", "toekomst" en soortgelijke uitdrukkingen om toekomstgerichte verklaringen vast te stellen. De risico's en onzekerheden worden beschreven in het hoofdstuk "Risicofactoren" in de statuten van het bedrijf dat is gedeponeerd bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission, waaronder het laatste jaarverslag van het bedrijf op Formulier 10-K en amendementen daarop en de recentst ingediende formulieren 8-K en 10-Q, die van onze website kunnen worden verkregen onder http://www.stamfordig.com of de website van de Securities and Exchange Commission onder http://www.sec.gov.

Website: http://www.stamfordig.com

BRON Stamford Industrial Group, Inc.