Start van USU's 1e internationale roadshow

04 Feb, 2010, 12:40 GMT Van USU AG

MOGLINGEN, Germany, February 4 /PRNewswire/ --

- Meer toegevoegde waarde voor uw IT diensten

"2010 - het jaar waarin we contact maken": met deze slogan begint USU, een toonaangevende Duitse leverancier van software voor Business Service Management, aan een roadshow die in 9 verschillende landen op bezoek komt. Met deze serie evenementen ondersteunt USU de internationale marketing van de Valuemation(R) productserie, waarmee het bedrijf al veel succes heeft geboekt in Duitsland. In recent marktonderzoek, uitgevoerd door erkende Amerikaanse analytici als Gartner en Forrester, wordt het gebruik van USU's ITIL(R)-compatibele software sterk aanbevolen. Deelnemers aan de komende serie conferenties kunnen ontdekken hoe ze de focus van de IT van hun bedrijf consequent op de bedrijfsdoelen en -processen gericht kunnen houden. Dit kan grote voordelen inhouden voor een bedrijf: de IT kosten kunnen met een derde worden gereduceerd terwijl men moeiteloos het overzicht blijft houden over de status en de beschikbaarheid van bedrijfskritische processen. Dit hoogst actuele onderwerp heeft al de nodige aandacht getrokken van de meer dan 100 deelnemers aan de eerste professionele conferentie van USU, die onlangs in Riyadh in Saoedi-Arabië werd gehouden. De volgende landingsplaats van de USU missie wordt het Space Expo Center in Noordwijk, Nederland. In samenwerking met haar professionele Nederlandse partner AGILOS, zal USU hier oplossingsscenario's presenteren die speciaal zijn ontworpen om de uitdagingen van de huidige IT wereld aan te gaan. Ga voor nadere informatie naar http://www.valuemation-2010.com.

Valuemation(R) is een modulaire suite van programma's voor business service management (BSM). Het gerenommeerde ITIL(R) adviesbureau Pink Elephant heeft de compatibiliteit van de USU producten met 12 ITIL(R) v3 processen gecertificeerd. Met dit certificaat is USU nu één van de slechts drie producenten ter wereld die voldoen aan de zeer strenge normen en eisen die gelden voor compatibiliteit met 12 - en meer - ITIL(R) v3 processen.

Trouwe klanten van USU zoals Allianz Shared Infrastructure Services, Poste Italiane, Swiss Re, MAN, MTU en Deutsche Telekom bewaken en controleren al hun IT systemen en componenten die nodig zijn voor de ondersteuning van kritische bedrijfsprocessen, direct op het grensvlak tussen bedrijfsvoering en IT. Een aantal van de belangrijkste parameters bij dit proces zijn het minimaliseren van het risico voor uitvallen (downtimes) van IT met directe invloed op kritische bedrijfssystemen, het verzekeren van inzicht in alle relevante IT data, het bereiken van kosteneffectiviteit en het handhaven van hoge serviceniveaus.

USU AG
    Dr. Thomas Gerick