Stewart Title Limited benoemt nieuwe CEO en opent nieuw kantoor in Londen, Engeland

30 Nov, 2005, 22:56 GMT Van Stewart Title Limited

HOUSTON, November 30 /PRNewswire/ -- Stewart Title Limited heeft de aanstelling van Steven Lessack als nieuwe chief executive officer van het bedrijf en de opening van het nieuwe kantoor in Londen, Engeland, aangekondigd.

'We zijn zeer verheugd dat Steve deze functie heeft geaccepteerd,' zei Michael B. Skalka, voorzitter van de raad van bestuur van Stewart Title Limited. 'Zijn ervaring en goede reputatie in de industrie, in de Verenigde Staten, Australië en Canada, maken dat hij een fantastische kandidaat is voor de functie van chief executive officer.'

Het nieuwe kantoor in Londen zal toezien op de activiteiten in het Verenigd Koninkrijk en op de internationale activiteiten van Stewart Title Limited, die momenteel worden uitgevoerd in Spanje, Tsjechische Republiek, Polen, Slowakije, Slovenië, Turkije, Roemenië en Australië.

'Hoewel we zeer enthousiast zijn over het kantoor in Londen zal ons kantoor in Exeter alle verwerkingsactiviteiten blijven uitvoeren voor alle kantoren in het Verenigd Koninkrijk, waaronder het noorden van Engeland, Wales, Schotland en Ierland,' zei Lessack.

Stewart Title Limited is gevestigd op 6 Henrietta St., Covent Garden, London, UK, WC2E 8PS, tel: +44-(0)-20-7010-7820, en op het web op http://www.stewartuk.com .

Over Stewart Title Limited

Stewart Title Limited is een volle dochtermaatschappij van Stewart Title Guaranty Co. en het is de belangrijkste verzekeraar van Stewart voor Europese transacties. Stewart Title Limited biedt een aantal Title-producten betreffende schadeloosstelling, waardoor het overdrachtsproces kan worden vereenvoudigd en notarissen op een creatieve manier moeilijkheden met betrekking tot het eigendomsrecht kunnen overwinnen.

Over Stewart

Stewart Title Guaranty Co. is een volle dochtermaatschappij van Stewart Information Services Corp. (NYSE: STC), een technologie gedreven, op strategische wijze concurrerend makelaars- en transactiemanagementsbedrijf. Stewart biedt aansprakelijkheidsverzekeringen en gerelateerde informatiediensten vereist voor de overdracht door makelaars en hypotheekverstrekkers in meer dan 8.000 kantoren en agentschappen die polissen verstrekken in de Verenigde Staten en in internationale markten. Stewart biedt bovendien na de verkoop kapitaalverstrekking, geautomatiseerde rapportage over de grond, eigendomsrechten m.b.t. gebouw, geografische informatiesystemen, rapporten over onroerend goed, certificaat m.b.t. overstromingen, documentenvoorbereiding, achtergrondcontrole en expertise in uitwisseling met uitstel van belastingbetaling. Voor meer informatie kunt u terecht op http://www.stewart.com.

Website: http://www.stewart.com

BRON Stewart Title Limited