STRATO sluit overeenkomst met PushCall

09 Feb, 2010, 10:45 GMT Van STRATO

BERLIJN, February 9 /PRNewswire/ --

- STRATO Webshops nu met live klantencontact widget van PushCall

STRATO, Europa's op één na grootste hostingprovider en PushCall zijn een samenwerking aangegaan. STRATO klanten profiteren van de mogelijkheid om op eenvoudige wijze de PushCall klantencontact widget aan hun webshop toe te voegen.

In een markt waar een steeds groter percentage van de aankopen wordt gedaan via het online kanaal, ontstaat behoefte aan live klantencontact. Online bezoekers van webshops dreigen uit het aankoopproces te stappen wanneer zij geen, of onvoldoende, antwoord krijgen op hun vragen. Live klantencontact is bij uitstek geschikt om snel en efficiënt in te springen op de vragen van deze doelgroep, resulterend in een hogere online conversie van bezoeker naar koper.

"STRATO wil zijn klanten op alle fronten optimaal ondersteunen, om zo succesvol mogelijk zaken te doen op het internet", zegt Damian Schmidt, CEO van STRATO. "Sterke partners dragen in grote mate bij aan een succesvolle online-business. Met de nieuwe PushCall widget bieden we onze klanten een één-klik oplossing waarmee ze hun omzet en de klanttevredenheid eenvoudig kunnen verbeteren."

De PushCall klantencontact widget biedt een oplossing, waarmee een online bezoeker snel en eenvoudig live contact kan opnemen met het bedrijf achter de website. De widget biedt verschillende kanalen, zodat de online bezoeker zelf kan kiezen via welk kanaal contact wordt gezocht.

De samenwerking tussen STRATO en PushCall biedt de klanten van STRATO een eenvoudige toevoeging van de widget aan hun webshop. De webshopeigenaar hoeft slechts een al bestaand telefoonnummer te koppelen aan de widget en een stukje code toe te voegen aan het CMS van STRATO. Wanneer de webshopeigenaar vervolgens inlogt als chat operator in de PushCall webinterface, is deze direct bereikbaar via de PushCall Web-to-Phone, Call-me-Now, Call-me-Later, Chat en Mail oplossing.

STRATO Webshop klanten kunnen exclusief één maand gratis gebruik maken van de widget. Dit maakt het mogelijk om gratis ervaring op te doen met live klantencontact. Na de eerste maand wordt voor de widget slechts EUR 25,- per maand in rekening gebracht. Hiervan is EUR 12,50 te gebruiken als beltegoed.

Noot voor de redactie (niet voor publicatie)

De PushCall widget kan worden opgenomen in een online artikel. Gebruik daarvoor de volgende URL: http://www.pushcall.com/widget/pushcall/

Over STRATO

Met meer dan 4 miljoen domeinen en meer dan 1,4 miljoen klanten is het van oorsprong Duitse STRATO de op één na grootste hostingprovider van Europa. De organisatie is buiten Duitsland ook actief in Groot-Britannië, Frankrijk, Nederland, Italië en Spanje. STRATO biedt op de lokale situatie afgestemde homepagepakketten, hoogwaardige dedicated en virtuele servers en professionele webshops. Naast procesmanagement (ISO 9001) en klantensupport (MS Servicekwaliteit) zijn de beide datacentra van het bedrijf ISO 27001-gecertificeerd. Sinds 1 januari 2008 zijn de twee eigen datacentra honderd procent CO2-neutraal.

PushCall B.V.

Kees van Nuland, Managing Director, T: +31(0)88-007-18-00, M: +31(0)6-26-06-66-34, E: kees@pushcall.com, Blog: http://pushcall-onlinecustomercontact.blogspot.com/.

PushCall, opgericht in 2007, ontwikkelt innovatieve online klantcontact oplossingen. Naast de unieke Web-to-Phone oplossing biedt PushCall ook een Call-me-Now, Call-me-Later en Click-to-Chat oplossing. Alle oplossingen kunnen - stand alone of geïntegreerd in een widget - worden gebruikt op websites en in banners, e-mail en PDF documenten. Door PushCall klantcontact oplossingen te bieden, kunnen bedrijven snel en eenvoudig hun online omzet verhogen en klanttevredenheid vergroten. Kijk voor meer informatie op http://www.pushcall.com

Voor meer informatie:

Regine Schloesser