STRATO wint begeerde HME PC Award als "Beste Webhostingbedrijf 2009"

02 Dec, 2009, 09:33 GMT Van Strato AG

AMSTERDAM en BERLIJN, December 2 /PRNewswire/ --

- 6.000 lezers kozen STRATO tot hun favoriete hostingprovider 2009

In de categorie PC AWARD 2009 is STRATO vrijdag jl. uitgeroepen tot het beste hostingbedrijf van 2009. Daarbij heeft Europa's op één na grootste hostingprovider elf andere genomineerden de loef afgestoken. In de overall top 25 van de beste merken belegde STRATO direct achter Samsung en Apple een verrassende derde plaats.

Ruim 6.000 lezers van bladen en websites als Computer Idee, PCM, PC Consument, HET, Power Unlimited, [N]GAMER en Telegraaf Digitaal stemden op hun favoriete merken. De populairste merken wonnen een HME Award in de categorieën PC, Home Entertainment en Games.

STRATO veroverde de gunst van de lezers vooral dankzij de uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding, perfecte prestaties en innovatie.

"Elk STRATO pakket biedt alles wat je nodig hebt om succesvol op het internet te zijn. Dit maakt deel uit van ons 'enabling'-concept", zegt Damian Schmidt, CEO STRATO. "Op de allereerste plaats willen we de verwachtingen van de klanten voor 100 % vervullen. Daarom zijn we er extra trots op, dat de lezers ons tot overtuigende winnaar van de HME Award hebben gekozen."

Ook 2009 stond bij STRATO in het teken van innovatie. Zo introduceerde STRATO in september haar nieuwe generatie webshops met tal van nieuwe features zoals een verbeterde productpresentatie, handige web 2.0-elementen en een online-boekingsysteem. Eerder dit jaar lanceerde STRATO de nieuwe productlijn STRATO EasyWeb, waarmee consumenten nu nog eenvoudiger gebruikmaken van het internet.

Over STRATO

Met meer dan 4 miljoen domeinen en meer dan 1,4 miljoen klanten is het van oorsprong Duitse STRATO de op één na grootste hostingprovider van Europa. De organisatie is buiten Duitsland ook actief in Groot-Britannië, Frankrijk, Nederland, Italië en Spanje. STRATO biedt op de lokale situatie afgestemde homepagepakketten, hoogwaardige dedicated en virtuele servers en professionele webshops. Naast procesmanagement (ISO 9001) en klantensupport (MS Servicekwaliteit) zijn de beide datacentra van het bedrijf ISO 27001-gecertificeerd. Sinds 1 januari 2008 zijn de twee eigen datacentra honderd procent CO2-neutraal.

Voor meer informatie:

Regine Schloesser