SYSTIME kondigt opening aan van nieuw kantoor in Frankrijk

16 Maa, 2009, 17:46 GMT Van Systime Computers Center Ltd.

LONDEN, March 16 /PRNewswire/ -- SYSTIME (http://www.SYSTIME.net), onderdeel van de CMS Group en de grootste Oracle JD Edwards-uitvoerder ter wereld heeft onlangs de start van haar activiteiten in Frankrijk aangekondigd. Deze investering is in lijn met de strategische beslissing van het bedrijf om haar Europese bedrijfsactiviteiten binnen de ERP-zone uit te breiden.

De opening van een vestiging van SYSTIME in Parijs, Frankrijk, naast het Europese hoofdkantoor in Londen, resulteert in een uitbreiding van het Europese netwerk, waardoor het bedrijf dichter bij de klant staat en sneller kan reageren. De levering van oplossingen vanuit deze dichterbij gelegen faciliteit biedt tevens meer gemak en voordelen voor de klant, die nu een naadloze service kan genieten.

"We zijn enthousiast over de start van onze activiteiten in Frankrijk en verheugen ons erop onze mogelijkheden uit te breiden en onze klanten meer waar voor hun geld te bieden. De klanten van JD Edwards hebben behoefte aan de meest waardevolle diensten voor de ontwikkeling en ondersteuning van hun offshore-activiteiten, en SYSTIME, als grootste nichespeler van JD Edwards die wereldwijd actief is, voorziet in deze behoefte. Door de snelle groei van het klantenbestand in Europa is het noodzakelijk geworden voor SYSTIME om haar aanwezigheid uit te breiden en de klanten de uitmuntende dienstverlening te blijven bieden waarom SYSTIME bekend staat," aldus Rahul Kabade, hoofd van de Europese activiteiten.

SYSTIME biedt end-to-end ICT-oplossingen, van JD Edwards en BI tot toepassingenbeheer, aan haar portfolio van klanten, en levert haar diensten momenteel voornamelijk aan klanten in de industrie, detailhandel en CPG-sector.

Over SYSTIME

SYSTIME, een 100% dochter van de CMS-groep, is een internationale aanbieder van bedrijfsoplossingen die al 33 jaar betrouwbare diensten van hoge kwaliteit levert. Daarnaast is SYSTIME is de grootste JD Edwards-uitvoerder te wereld en 'Oracle(R) Certified Advantage Partner'. SYSTIME is al sinds 2006 Oracle Partner of the Year vanwege haar uitmuntende JD Edwards-kwaliteiten. Daarnaast is SYSTIME in India verkozen als 'Oracle JD Edwards Partner of the Year' voor de jaren 2007-08 en 2008-09. Bovendien is SYSTIME de eerste partner die is bekroond als Consulting Partner of the Year - BI voor Zuid-Azië van Cognos-IBM voor boekjaar 2008.

Dankzij haar uitgebreide deskundigheid op het gebied van het bedrijfsleven en technologie en haar uiterst ervaren personeel, is SYSTIME in staat innovatieve bedrijfsoplossingen te bieden op het gebied van ERP, CRM, Business Intelligence, bedrijfsintegratie, infrastructuurbeheer, proces & kwaliteit, testen en validatie en detailhandelvestigingen.

Voor meer informatie kunt u terecht op: http://www.SYSTIME.net of e-mailen naar info@SYSTIME.net

Contactpersoon voor de media:

Suma Nair, +91-9833084449, snair@SYSTIME.net
    Swati Varma, +91-9819915941, svarma@SYSTIME.net

BRON Systime Computers Center Ltd.