Talisman Capital S.A. huurt Peter Bakker in om rendabele en aandachtvragende portfolio te beheren

20 Sep, 2010, 23:28 BST Van Talisman Capital

CHEXBRES, Zwitserland, September 20, 2010 /PRNewswire/ --

Talisman Capital is verheugd te kunnen aankondigen dat per 1 september 2010 Peter R.S. Bakker tot het bedrijf is toegetreden als partner. De heer Bakker zal toezicht houden op de rendabele en aandachtvragende sectoren van de investeringsactiviteiten van Talisman. De heer Bakker heeft meer dan 25 jaar ervaring in investeringsmanagement in krediet-gerelateerde strategieën, met inbegrip van meer dan 8 jaar als senior portfolio-manager bij Lazard Asset Management in New York, waar hij verantwoordelijk was voor het beheer van wereldwijde high-yield portfolio's met meer dan US$ 1 miljard in totale activa en meer dan 9 jaar bij NatWest Markets, waar hij als senior vice-president verantwoordelijk was voor high-yield en aandachtvragende eigendomshandel en -onderzoek.

De heer Geoffrey Tirman, voorzitter van Talisman Capital verklaarde: "Wij zijn bijzonder blij met de toetreding van Peter tot het Talisman Capital team. Peter's inbreng in Talisman is zijn enorme ervaring met beleggingen en analytische know-how op het high-yield gebied, hetgeen een grote bijdrage betekent voor Talisman aangaande het beheer van de groeiende waarde van haar activa."

Over Talisman Capital S.A.

Talisman Capital is een met privévermogen in 1997 opgericht managementbedrijf. De firma beheert activa uit naam van instellingen en privépersonen over de hele wereld via een scala van alternatieve beleggingsproducten en individueel beheerde rekeningen. Bovendien geeft Talisman ook advies bij zakelijke faillissementen en reorganisatie en ondersteuning bij juridische geschillen. Talisman is gevestigd in Chexbres, Zwitserland. Voor meer informatie kunt u de website van de firma bezoeken op www.talismancap.com of een e-mail sturen naar het adres info@talismancap.com.

BRON Talisman Capital