Tiësto's Space Mountain 2 Concert @Disneyland Resort Paris

17 Feb, 2005, 08:00 GMT Van Prime Time Management BV

BREDA, Nederland, February 17 /PRNewswire/ -- Op 9 april 2005 lanceert Disneyland Resort Paris de attractie Space Mountain: Mission 2. Ruimtereizigers worden tijdens hun nieuwe missie naar de verste uithoeken van het universum geschoten en gaan verder dan de mensheid ooit geweest is. Op 16 april 2005 voert de beste DJ van de Wereld, Tiësto, op spectaculaire wijze zijn eigen Space Mountain 2 missie uit: hij geeft een concert in het hart van het Disneyland Park. Tijdens dit concert draait hij niet alleen zijn eigen Space Mountain 2 mix, maar ook een selectie van zijn andere werk.

Tiësto's Space Mountain 2 Concert combineert het beste van de Magic van Disney en de Magik Muzik van Tiësto. Als het Disneyland Park op zaterdag 16 april sluit voor de gewone bezoekers, opent ze haar poorten weer voor Tiësto fans uit heel Europa. Het concert begint met een intro van de Franse DJ Bob Sinclar. Vanaf een speciaal ontworpen podium voor het Kasteel van Doornroosje draait Tiësto vervolgens een drie uur durende set. Special Effects, lasers, lichten, visuals, vuurwerk en gastoptredens maken dit bijzondere optreden nog indrukwekkender. Zowel Disney als Tiësto verleggen hun grenzen om de concertbezoekers een éénmalig en uniek concert te garanderen.

Voor meer informatie over Tiësto's Space Mountain 2 concert of om te reserveren surfen Tiësto en Disney fans uit heel Europa naar www.tiestoatdisney.com. Nederlandse Tiësto fans boeken al vanaf EUR 119,- per persoon het Tiësto concert in het Disneyland Park, een 2-daags onbeperkt Disney ticket en een overnachting en continentaal ontbijt in een Disney hotel.

Noot voor de redactie

Het jaar 2004 was het jaar van Tiësto. Hij werd voor de derde achtereenvolgende keer uitgeroepen tot beste DJ van de wereld, schreef Olympische geschiedenis toen hij op 13 augustus 2004 de eerste DJ werd die tijdens de openingsceremonie van de Olympische Spelen optrad en gaf drie uitverkochte "In Concert" shows in Nederland en België. Ook bracht hij het album "Just Be" en de soundtrack van zijn Olympische optreden "Parade of the Athletes" uit.

Disneyland Resort Paris is Europa's populairste vakantiebestemming. Het Resort bestaat uit twee Disney Parken, 7 gethematiseerde hotels, Disney Village, een internationaal (Outlet) shopping Center en een 27 holes Golfbaan. Ter ere van de 10e verjaardag van Space Mountain lanceert DisneylandResort Paris op 9 april Space Mountain Mission 2.

BRON Prime Time Management BV