Top beoordeelde hotels 2010 in Nederland en Europa: hotel.info geeft een onderscheiding - ook door de eigenaar geëxploiteerde hotels blinken uit

11 Okt, 2010, 11:00 BST Van hotel.info

NEURENBERG, Duitsland, October 11, 2010 /PRNewswire/ -- Hotels die bij gasten die via hotel.info [ http://www.hotel.info ] hebben geboekt, een bijzonder goede indruk hebben gemaakt, worden nuop basis hiervan gewaardeerd: hotel.info [ http://www.hotel.info ], de gratis online hotelreserveringsservice voor meer dan 210.000 hotels wereldwijd, onderscheidt haar hotelpartners voor hun bovengemiddelde prestaties van het moment met het signet "Top Rated Hotel 2010".

Hotels kunnen in aanmerking komen voor het signet als zij een gemiddelde gastenbeoordeling van minstens 7,5 (maximale waarde 10,0) behalen.

Ongeacht het aantal sterren zijn daarbij hotels boven alle categorieën uit voor hun bovengemiddelde goede gastenbeoordelingen onderscheiden.

Timo Vavrinec, woordvoerder bij hotel.info, benadrukt de relevantie van de onderscheiding: "Gastenbeoordelingen spelen naast de ligging van het hotel een beslissende rol. Steeds weer verkiezen boekingsklanten de hotelbeoordelingen bij de keuze van een geschikte accommodatie zelfs boven het criterium van de sterrencategorie. Hotelhouders gebruiken de klantenbeoordelingen als aanleiding voor verbeteringen en zien tegelijkertijd welke dienstverleningen bijzonder worden gewaardeerd. Met het signet bieden wij onze hotelpartners de mogelijkheid hun goede reputatie aan een breder publiek te kunnen presenteren. Vooral kleinere en door de eigenaar zelf geëxploiteerde hotels die zijn onderscheiden, kunnen op deze manier nog meer aandacht krijgen voor hun hoge servicekwaliteit en daardoor nieuwe gasten aantrekken."

Hieronder de Top10 in Nederland, boven alle categorieën uit*:

Plaats  Naam hotel                             Plaats     Sterren Cijfer
    1.      Tulip Inn Garderen                     Garderen        30      87