Trading Technologies brengt verbinding uit met nieuwe datafeed in hoge snelheid van Eurex

28 Feb, 2007, 01:34 GMT Van Trading Technologies International, Inc.

CHICAGO, February 28 /PRNewswire/ --

Trading Technologies International, Inc. (TT) heeft vandaag aangekondigd dat het zijn nieuwe gateway van EurexPF heeft uitgebracht voor gebruikers van het platform X_TRADER(R) van TT. De EurexPF-gateway van TT voegt zich naar de Eurex(R) New Socket Datafeed, die prijzen verstuurt voor de bestaande diepte van de orderportefeuille in een directe, niet-netto prijsfeed. De vorige feed van Eurex stuurde prijzen gepulseerd. De nieuwe directe, voortdurenda datastroom biedt een significant snellere levering van prijzen, wat een snelheidsvoordeel voor handelaars met zich meebrengt.

"De prestatieverbeteringen van de opgewaardeerde marktdatafeed van Eurex zouden duidelijk moeten zijn voor onze klanten die Eurex-producten verhandelen. Voordelen zouden nog waarneembaarder kunnen zijn voor klanten die gebruik maken van de semi-geautomatiseerde hulpmiddelen Autospreader(R) en Autotrader(TM) van TT en voor diegenen die handelen via volledig geautomatiseerde black-box-toepassingen die bij onze API zijn geschreven," zei Harris Brumfield, CEO van TT.

De nieuwe EurexPF-gateway ondersteunt alle producten voor futures en opties, die beschikbaar zijn via de niet-netto datafeed van Eurex. Deze producten omvatten Interest Rate Futures and Options, Equity Index Futures and Options, Single Stock Futures, Volatility Index Futures, Credit Futures en ETF Futures and Options.

De EurexPF-gateway kan verbinding maken met de order-entry-software X_TRADER van TT. Het kan ook verbinding maken via X_TRADER API en FIX Adapter van TT naar andere, eigendoms- en black-boxhandelstoepassingen. Deze nieuwe gateway is succesvol gebetatest in verscheidene productiehandelsomgevingen sinds de oorspronkelijke lancering van New Socket Datafeed van Eurex in december.

Over Trading Technologies

Trading Technologies ( http://www.tradingtechnologies.com ) ontwikkelt handelssoftware met hoge prestatie voor professionals in derivaten, waaronder de voornaamste beurzen ter wereld, money-centerbanken, eigendomshandelaars, effectenmakelaars, Futures Commission Merchants (FCM's), hedgefunds en andere handelsinstellingen. De software X_TRADER(R) van het bedrijf en verwante diensten leveren direct toegang tot 's werelds grootste derivatenbeurzen. TTNET(TM), de Application Service Provider (ASP)/hosting-oplossing van TT, biedt maximale systeemstabiliteit en snelle uitvoering van de handel via hubs bij de belangrijkste beurzen in Chicago, New Jersey, Londen en Frankfurt. Aanvullende datacentra zijn gepland in Tokyo en Singapore. Trading Technologies, dat het hoofdkantoor in Chicago heeft, blijft wereldwijd aanwezig met kantoren in New York, Houston, Londen, Genève, Frankfurt, Singapore, Hong Kong, Tokyo en Sydney. In 2004 werd Trading Technologies door Chicago magazine genoemd als beste technologiebedrijf in Chicago om voor te werken en werd het als derde gerangschikt tussen alle werkgevers in Chicago. In 2006 ontving TT de prestigieuze Lighthouse Award van de Illinois Information Technology Association (ITA) als het leidende technologiebedrijf in Illinois.

Eurex(R) is een geregistreerd handelsmerk van Deutsche Borse AG (DBAG).

Website: http://www.tradingtechnologies.com

BRON Trading Technologies International, Inc.