Trapeze Networks kondigt Trapeze Medical aan, wat mobiliteit van medisch niveau op de gezondheidszorgmarkt brengt

06 Okt, 2009, 05:07 BST Van Trapeze Networks

PLEASANTON, Californië, October 6 /PRNewswire/ --

- Ambitieus internationaal programma richt zich op Oplossingen, Kanaal en Cliënten

Trapeze Networks, een Belden Brand bedrijf (NYSE: BDC), heeft vandaag een ambitieus programma, "Trapeze Medical" aangekondigd. Het doel hiervan is de leidende positie van het bedrijf op de internationale gezondheidszorgmarkt voor Draadloze LANs te vergroten. Trapeze Medical richt zich op drie strategieën: Het zal het aantal Medical-Grade Mobility(TM) oplossingen die ter beschikking staan van de ziekenhuizen, klinieken en verzorgingshuizen vergroten, het kader van kanaalpartners van Trapeze Networks helpen meer effectief te worden bij het opzetten van mobiele gezondheidszorg oplossingen en werken met zijn wereldwijde basis van bestaande medische cliënten om ervoor te zorgen dat het bedrijf de steeds veranderende vereisten van de mobiele gezondheidszorgmarkt voor overal aanwezig, zeer betrouwbaar draadloos netwerken volledig begrijpt.

"Gezondheidszorg, specifiek het medische deel van gezondheidszorg is altijd een vroege en enthousiaste adopter van draadloos netwerken geweest", zei Bart Tillmans, vice president worldwide marketing bij Trapeze Networks. "De ontwikkeling van Trapeze NonStop Wireless Networking en Medical-Grade Mobility voldoet volledig aan de veeleisende vereisten van de medische markt voor mobiliteit en naleving van de wet. Wij zijn in de beste positie om de markt te leiden met de meest betrouwbare producten en oplossingen geleverd door bijzonder competente kanaalpartners."

NonStop draadloos netwerk oplossingen voor de gezondheidszorg

Vandaag stelt Trapeze Networks gidsen voor configuraties voor gezondheidszorg gratis ter beschikking op zijn website. De eerste twee configuratiegidsen gaan over toegang voor gasten en plaatsingsdiensten en zijn meteen hier te verkrijgen: (http://www.trapezenetworks.com/industry/healthcare/). Tillmans zei: "Trapeze Networks heeft een aanzienlijke hoeveelheid tijd en talent geïnvesteerd om handleidingen te maken voor oplossingen van Trapeze Networks die getest zijn en functioneel gecertificeerd voor gebruik met apparatuur van Trapeze Networks in ziekenhuizen, klinieken en verzorgingshuizen."

Effectieve kanaalpartners zorgen voor succesvolle invoering

De toewijding van Trapeze Networks aan klantentevredenheid betekent dat Trapeze Networks zal werken met geselecteerde kanaalpartners om ervoor te zorgen dat zij goed zijn voorbereid en daardoor in staat zijn cliënten te helpen bij het met succes plannen en opzetten van hun draadloos netwerk.

Trapeze Networks helpt niet alleen zijn kanaalpartners succes te hebben, het bedrijf neemt een belangrijke stap om ervoor te zorgen dat zijn eigen verkopers goed zijn voorbereid op het werken met potentiële en bestaande cliënten in de gezondheidzorg. Het Amerikaanse verkoopteam van Trapeze Enterprise is nu versterkt door de toevoeging van de verkoopgroep van Belden en wordt geleid door Mark Gemberling, de voormalige verkoopleider voor GE Healthcare systemen en draadloos.

De adviesraad voor medische cliënten van Trapeze Medical komt bijeen voor een wereldtop

Het laatste deel van de aankondiging van vandaag is het opzetten van de adviesraad voor medische cliënten van Trapeze. De raad omvat op dit ogenblik leden uit Noord-Amerika en Europa en is al bijeengekomen voor een cliëntentop in het hoofdkwartier van Trapeze Networks in Californië. De opdracht aan de raad is om ervoor te zorgen dat Trapeze Networks de zich ontwikkelende vereisten van de markt voor de gezondheidzorg gedetailleerd en uitgebreid hoort.

Over Trapeze Networks

Trapeze Networks een Belden Brand bedrijf, is een leider op het gebied van draadloze LAN apparatuur en beheerdersoftware. Trapeze Networks was het eerste bedrijf dat NonStop Wireless Networking heeft geïntroduceerd, een systeem dat ongeëvenaarde betrouwbaarheid levert voor de enterprise draadloze LAN en dat zijn oplossingen worden geoptimaliseerd voor bedrijven die mobiliteit en een grote bandbreedte vereisen, zoals in de gezondheidszorg, het onderwijs, en de hospitaliteit. Trapeze levert Smart Mobile(TM), een methode om schaalbare draadloze LANs te leveren voor toepassingen als voice over Wi-Fi, location services, en het leggen van verbindingen binnen en buiten gebouwen.

BRON Trapeze Networks