Tripr.tv: Film je hotel en verdien geld!

27 Aug, 2008, 09:10 BST Van Tripr.TV

AMSTERDAM, August 27 /PRNewswire/ --

- De eerste hotel video review website die reizigers voor video's betaalt.

Voor hotelbezoekers is er een nieuwe manier om, zonder inspanning, geld te verdienen. Je maakt een korte videofilm van je kamer - voorzien vancommentaar - en verstuurt dit filmpje naar de nieuw gelanceerde reiswebsite 'Tripr.tv'. Wanneer iemand een kamer reserveert nadat jouw filmpje is bekeken, ontvang je een deel van de boekingscommissie.

Na een succesvolle testperiode van 6 maanden vindt vandaag de wereldwijde lancering plaats. Tripr.tv (http://www.tripr.tv) is de eerste website in zijn soort. Het toont potentiële hotelgasten hoe een hotel er werkelijk uitziet, in tegenstelling tot de websites van de hotels zelf.

"Er staan nu bijna duizend hotel video reviews op de site, en we willen er tienduizenden meer" zegt Jan Kooman, CEO van Tripr.tv. We zijn in feite een soort Youtube voor de hotelwereld. Bewegende beelden zijn nu eenmaal veel realistischer en aansprekender dan de, meestal achterhaalde en mooier gemaakte, beelden van hotels zelf.

Over Tripr.tv

Tripr.tv heeft overeenkomsten met diverse hotel boeking websites zoals Expedia en Booking.com. De commissie deelt Tripr.tv met de filmers, die gemiddeld US$ 10 per reservering ontvangen. Tripr.tv is als bètaversie gelanceerd in januari 2008 en is door zowel hotels als reizigers met enthousiasme ontvangen.

Recent heeft Greenhouse Innovation, investeringsmaatschappij van Sander Andreae en Marc Duijndam, deelgenomen in Tripr.tv. Duijndam is voormalig Managing Director van Google Benelux.

Einde van persbericht - noot voor de redactie (niet voor publicatie)

Beeldmateriaal: http://www.tripr.tv/press

BRON Tripr.TV