Trizo21 pakt uit met gloednieuw LED-gamma op Light+Building

09 Apr, 2010, 19:10 BST Van Trizo 21

DEINZE, België, April 9, 2010 /PRNewswire/ -- De ontwerper en fabrikant van moderne verlichtingsarmaturen, met thuisbasis in Deinze en verkooppunten in Europa en de Arabische Amiraten, maakt op 's werelds grootste beurs voor Verlichting en Technologie het mooie weer met twee nieuwe LED-creaties uit eigen huis: Bouly en Bucky. Daarmee wil het pas gelauwerde Trizo21 in Frankfurt zijn visie op LED-verlichting aan de vakwereld tonen: LED is duurzaam, flexibel, eco-trendy en biedt uitgebreide designmogelijkheden.

Net geen tien jaar geleden hield Bruno Van Meenen zijn ontwerp- en productiebedrijf voor designverlichting boven de doopvont. Trizo21 stond toen en staat nog steeds voor eigenhandig ontworpen en ontwikkelde verlichtingsarmaturen van hoge kwaliteit, sober maar smaakvol uitgevoerd, met een optimistische twist. De ontwerpers van Trizo21 zijn altijd van oordeel geweest dat het beter loont om op te vallen met technische perfectie, degelijke materialen en afwerkingen dan met indrukwekkende designs. Zo maakt Trizo21 onder andere gebruik van massief aluminium in plaats van geplooide platen. Het resultaat: solide en naadloze armaturen die in elk interieur passen.

Dat dit voortdurende streven naar uitgepuurde kwaliteit vroeg of laat vruchten afwerpt, blijkt uit de zopas behaalde Design Plus Award, uitgereikt in hetzelfde Frankfurt, voor het "Code Out" armatuur.

De resolute keuze voor LED-technologie biedt volgens Trizo21 ontzettend veel voordelen en mogelijkheden. LED geeft een maximale lichtopbrengst voor een minimaal verbruik. Trizo21 heeft dan ook al een gamma van 9 verschillende LED-toestellen klaar, zowel voor inbouw als voor opbouw. De twee sterren op de Trizo21-stand van Light+Building, Bouly en Bucky, springen met hun ronde vorm uit de band, al passen ze met hun voor de rest sobere vormgeving uitstekend bij de bedrijfsfilosofie. Bouly en Bucky zijn verkrijgbaar als tafelmodel, voor bevestiging aan wand en plafond, en ook als inbouw en pendel.

light+building

Hall 1.2 B30