Two Trees onthult de ClockTower met drie verdiepingen ter waarde van USD 25 miljoen in DUMBO in Brooklyn

20 Okt, 2009, 22:31 BST Van Two Trees Management Co.

NEW YORK, October 20 /PRNewswire/ --

- Het moderne penthouse met een van de allermooiste uitzichten is nu de meest begeerde residentie in New York City

Two Trees Management Co. maakt de afwerking bekend van de ClockTower, een van 's werelds meest spectaculaire residenties met drie verdiepingen, dat een waarde heeft van USD 25 miljoen en zich in One Main Street bevindt in DUMBO in Brooklyn. De iconische ClockTower-ruimte, die oorspronkelijk in 1914 werd gebouwd en bekendstond om zijn vier gigantische klokken, is getransformeerd tot een penthouse van bijna 7.000 vierkante voet met geweldige woonkamers en ontspanningskamers, ultramoderne technologie en ongetwijfeld het meest verbluffende uitzicht van NYC. Dit alles maakt de ClockTower tot een van de meest begeerde woonplaatsen in New York City.

(Foto: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20091020/NY95083)

De residentie ClockTower werd met liefde ontworpen en gerenoveerd door David Walentas, de ontwikkelaar en directeur van Two Trees. Walentas, die de visie had om DUMBO om te vormen tot de populaire buurt die het vandaag de dag is, heeft meerdere jaren besteed aan de transformatie van de ClockTower tot een speciaal, uniek eigendom. "We hebben de oorspronkelijke ruimte zeer nauwkeurig omgebouwd tot een woonplaats die ongetwijfeld een van de allermooiste uitzichten ter wereld biedt," vertelt Walentas. "De ClockTower zelf bevindt zich dichtbij de East River en biedt adembenemende uitzichten op het Vrijheidsbeeld, de Brooklyn Bridge, de Manhattan Bridge en de volledige skyline van New York City."

De lift naar de ClockTower geeft via het gebruik van een private sleutelingang uit op een eigentijds atrium. De ClockTower pronkt met een uitzonderlijk modern design, buitengewone ontspanningsruimtes en comfortabele woonruimtes met een panoramisch uitzicht doorheen de hele residentie. "Het overtreft ander onroerend goed; het is een kunstwerk dat niet nagebouwd kan worden," zegt Asher Abehsera, onderdirecteur van de afdeling residentiële eigendommen van Two Trees.

Ruime ingebouwde kasten, stevige witte eiken vloeren met verticale patronen, een op bestelling gemaakte Italiaanse keuken met witte kasten in chinalak, roestvrij staal, aanrechten van Pietra Cardosa en keukenapparatuur van Gaggeneau dragen allen bij tot het luxueuze en functionele voorkomen van de residentie.

Het is vooral de charme van de vier ramen met wijzerplaat, het overweldigende natuurlijke licht, en het ongeëvenaarde uitzicht dat deze spectaculaire ruimte onderscheidt van alle andere. Zelfs van in de prachtige en van een voetstuk voorziene badkuip in de voornaamste badkamer heeft men een prachtig uitzicht op Lower Manhattan!

Meer informatie kunt u vinden op www.ClockTowerNY.com of u kunt bellen naar Asher Abehsera op het nummer +1-646-724-2880.

Two Trees Management Co. bezit het grootste deel van de DUMBO-buurt ("Down Under the Manhattan Bridge Overpass") in Brooklyn alsook aanzienlijke eigendommen in de gebieden Brooklyn, Brooklyn Heights, Cobble Hill, Boerum Hill. De holdings van het bedrijf omvatten 13 gebouwen en de op een na grootste portefeuille van bijna 3 miljoen vierkante meter aan commerciële ruimte op de waterkant van Brooklyn.

BRON Two Trees Management Co.