UMS Advisory presenteert 1e Jaarlijkse Strategische RE & FM EMEA Conferentie

26 Feb, 2009, 12:35 GMT Van UMS Advisory, Inc.

ARLINGTON, Virginia, February 26 /PRNewswire/ --

- Executiveconferentie, alleen op uitnodiging bij te wonen, zal zich richten op de stijgende vraag naar inzicht in de markt voor leveranciers van onroerend goed & faciliteitenbeheer, uitbesteden, bestuur en operationele uitmuntendheid in Europa en Opkomende Markten

UMS Advisory, het toonaangevende consultatiebedrijf voor beheer, dat advies geeft aan corporatieve beheersorganisaties voor onroerend goed & faciliteiten, heeft aangekondigd dat het zijn 1e Jaarlijkse Strategische RE & FM (onroerend goed & faciliteitenbeheer) EMEA-conferentie gaat lanceren. Deze conferentie op executive niveau zal zich richten op belangrijke onderwerpen voor het beheer van onroerend goed en faciliteiten, die van invloed zijn op Europa en andere omringende opkomende markten. De conferentie zal gehouden worden in Londen, Engeland, in het Le Meridien Piccadilly Hotel van 15 tot 17 april 2009.

Dit forum zal RE & FM-executives uit verschillende sectoren samenbrengen om belangrijke uitdagingen waar RE & FM-organisaties in de EMEA voor komen te staan, alternatieve ideeën en benaderingen te identificeren en aan te leren en zal gebruik maken van het intelligente leiderschap van het machtige netwerk van leidinggevenden in de sector en bedrijven die deelnemen aan UMS Advies evenementen.

De conferentie zal zich richten op een aantal trends, waaronder:

- De EMEA FM leveranciersmarkt is aan het veranderen (ondernemingen,
      samenwerkingsverbanden, aankopen) om beter het hoofd te kunnen bieden
      aan de beperkingen van ADR en de efficiëntie te verbeteren in de hele
      de FM toeleveringsketen
    - Bedrijven zijn RE & FM aan het consolideren en geïntegreerde RE &
      FM-initiatieven aan het lanceren
    - De mate waarin initiatieven uitgevoerd kunnen worden in Oost-Europa en
      opkomende markten is nu een gebied waar men zich op richt nu
      activiteiten zich verplaatsen naar streken met lagere kosten
    - Contract- en prijsvoorwaarden worden in toenemende mate ingewikkeld,
      vernieuwend en machtig

"UMS Advisory voorziet een evenement waaraan iedereen deelneemt en dat intelligente leiding in RE & FM en een rechtstreekse uitwisselingen van inzichten bij leidinggevenden in onroerende goed en FM zal combineren in de context van de vraag hoe beter tegemoet te komen aan stijgende behoefte aan RE en FM-oplossingen overal in de EMEA", zei Rakesh Kishan, algemeen directeur van UMS Advisory. "Wij lanceren de eerste van een serie van conferenties om kennis in de sector te delen en specifieke problemen en onderwerpen te behandelen."

Onder de mensen die naar verwachting de conferentie zullen bijwonen, zijn leiders van organisaties voor onroerend goed en faciliteitenbeheer uit verschillende sectoren, waaronder briofarmaceutica, auto's, financiële diensten en fabricage.

Bedrijven die UMS Conferenties hebben bijgewoond zijn onder meer: Pfizer, Intel, Kraft Foods, Procter & Gamble, Johnson & Johnson, Harley Davidson, Merck, Morgan Stanley en Novartis. Voor meer informatie over de 1e Jaarlijkse Conferentie voor Strategische RE & FM in de EMEA kunt u contact opnemen met Yvonne Liu, marketingdirecteur op yliu@umsadvisory.com of bezoek www.umsadvisory.com.

Over UMS Advisory

UMS Advisory is het toonaangevende managementconsultatie bedrijf voor organisaties voor onroerend goed en faciliteitenbeheer op de Fortune 500-lijst. Het bedrijf werkt met cliënten in verschillende sectoren, zoals briofarmaceutica, voorverpakte goederen voor consumenten, productie, financiële diensten en high-technology om kwantificeerbare, langtermijnresultaten aan te drijven in onroerend goed en faciliteitenbeheer (RE & FM). De belangrijkste gebieden waar UMS Advisory zich op richt zijn onder meer adviezen over uitbesteding, organisatiestrategie, bestuur van leveranciers, uitmuntendheid in operaties en het optimaliseren van de levering per categorie en bezitsbeheer.

BRON UMS Advisory, Inc.