Verizon Business lanceert Hosted IP Centrex in Europa

17 Mei, 2006, 02:03 BST Van Verizon Business

READING, Engeland en STOCKHOLM, Zweden, May 17 /PRNewswire/ --

Verizon Business kondigde vandaag de lancering aan van Hosted IP Centrex in Europa. Verizon Hosted IP Centrex, een hoofdonderdeel van de nieuwe Verizon VoIP-portfolio onthuld op de VON Europe 2006, stelt ondernemingen in staat gemakkelijk en kosteneffectief in verbeterde stem- en gegevenstoepassingen in te tappen. Met een reeks op internet gebaseerde functies helpt dit bij het verbeteren van de werknemerproductiviteit zowel binnen als buiten het kantoor.

Verizon Hosted IP Centrex is een IP-telefonieoplossing die ondernemingen een robuuste, flexibel schaalbare stemdienst biedt, waaronder functies zoals op afstand werken, click-to-dial, antwoordapparaat en op internet gebaseerde receptiediensten. Geleverd in een geconsolideerd en kosteneffectief pakket, en gepresenteerd en beheerd door Verizon Business is het voor ondernemingen overbodig te investeren in en om te gaan met het hardware- en softwareonderhoud van PBX of IPBX-apparaten door de oproepcontrole en eindgebruikertoepassingen in het providernetwerk op te nemen.

"Verizon Hosted IP Centrex is een geweldige oplossing voor ondernemingen die nieuwe kantoren openen of zoeken naar alternatieven voor de IP-PBX-oplossingen," aldus Roberta Mackintosh, directeur van de afdeling internationale producten voor Verizon Business. "Uitbreidende ondernemingen worstelen met de beslissing om te investeren in nieuwe stemcommunicatie-infrastructuur voor hun nieuwe sites en groeiende gebruikerpopulaties. Ze willen niet geconfronteerd worden met omvangrijke investeringen in een IPBX om na de installatie te concluderen dat het zijn grenzen heeft bereikt.

"Met Verizon Hosted IP Centrex zijn de investeringseisen minimaal, terwijl het aantal gebruikers dat aangesloten kan worden, flexibel uitgebreid kan worden op elk gegeven moment zonder extra investeringen," voegde Mackintosh nog toe. "Bovendien is het als een volledig beheerde service een uitblinker op het gebied van operationele kosten en beperkt het de claim op de IT human resources van bedrijven dramatisch."

Verizon Business

Verizon Business, een onderdeel van Verizon Communications (NYSE: VZ) is een toonaangevende leverancier van geavanceerde communicatie- en informatietechnologie-oplossingen (IT) aan grote ondernemingen en overheden wereldwijd. Door het combineren van onovertroffen wereldwijd netwerkbereik met geavanceerde technologie en professionele dienstverlening levert Verizon Business innovatieve en soepele bedrijfsoplossingen aan klanten over de hele wereld. Voor meer informatie, bezoek www.verizonbusiness.com.

VERIZONS ONLINE NEWS CENTER: Verizons persberichten, speeches en biografieën van managers, mediacontacten, video en afbeeldingen van hoge kwaliteit en overige informatie zijn online beschikbaar onder Verizons News Center op www.verizon.com/news. Om persberichten per e-mail te ontvangen, ga naar de News Center en abonneer u op de automatisch op maat geleverde Verizon persberichten.

Website: http://www.verizonbusiness.com

BRON Verizon Business