Vincent Harmsen verrijkt groeimarkt met zijn jarenlange ervaring in bedrijfssoftware

06 Maa, 2007, 08:00 GMT Van Infor Global Solutions GmbH

AMSTERDAM, March 6 /PRNewswire/ -- Infor, één van de belangrijkste leveranciers van bedrijfssoftware ter wereld, kondigt de benoeming aan van Vincent Harmsen tot Managing Director voor de Enterprise Solutions Group (ESG) in de Benelux. Harmsen zal voor Infor ESG in de Benelux-markt leiding geven aan de commerciële operaties, zowel direct als via partners. Hij gaat ook sturing geven aan het ondersteuningsproces ten behoeve van Infor's klantenbasis, gericht op een verrijking van hun investering in Infor-oplossingen verder.

Vincent Harmsen heeft meer dan 20 jaar management-ervaring in commerciële en dienstverlenende functies in de IT-sector. Hiervoor was hij regionaal directeur van BMC. In die hoedanigheid was hij verantwoordelijk voor de groei van inkomsten uit licenties via directe en indirecte verkoop. Harmsen bewees eerder al zijn verdiensten bij Hyperion Solutions, Ross Systems en Siemens waar hij dankzij de motivatie van zijn teams de prestaties wist te verhogen.

De benoeming van Vincent Harmsen, illustreert Infor's streven om de investering van klanten veilig te stellen en het rendement te verhogen via continue productverbetering. Infor werkt samen met grote en kleine klanten om specifieke bedrijfsvraagtsukken om te zetten naar applicaties en zo de oplossingen te bieden voor de noden van vandaag en morgen. Infor volgt de behoeften van evoluerende bedrijven op de voet en verleent klanten dan ook concurrentiekracht op lange termijn. De best-in-class software tools van Infor omvatten: enterprise resource planning, supply chain planning en execution, warehouse management, performance management, enterprise asset management, customer relationship management en product lifecycle management.

Press contact:

Tanja Hossfeld