Vind de perfecte ring (maat) online via innovatieve App

12 Feb, 2013, 09:00 GMT Van Baunat

ANTWERPEN, België, February 12, 2013 /PRNewswire/ --

Net als muziek, reizen en kleding zijn nu ook (verlovings-)ringen eenvoudig online aan te kopen.

Voor het zien van de Multimedia News Release, klik hier:

BAUNAT (http://www.baunat.com) heeft deze ochtend haar nieuwste tool voorgesteld, een innovatieve applicatie voor Android- en iPhone-gebruikers.

BAUNAT's applicatie gidst de gebruiker in zijn zoektocht naar de perfecte ring, maar het uniekste aspect is wellicht dat de app het ook mogelijk maakt om de exacte ringmaat te bepalen dankzij de nieuwste technieken. Bovendien is het zelfs mogelijk een realistisch beeld van alle ringen op de vinger van de gebruiker te creëren.

De lancering van deze innovatieve app versterkt BAUNAT's positie als trendsettend juwelenmerk.

De app is gratis en kan gedownload worden in de App store en Google Play Store (Android).

De app is beschikbaar in Engels en Chinees.

Noot aan de redactie

BAUNAT is een innovatief Belgisch diamantjuwelenmerk dat opgericht werd in 2008 in Antwerpen, het wereldcentrum van de diamant. Vandaag exporteert het merk reeds zo'n 90 % van haar kwaliteitsjuwelen naar meer dan 50 landen. Zo'n 90% van de verkopen verloopt volledig online, via de e-boutique, http://www.baunat.com. Deze handige webboetiek kan geraadpleegd worden in 6 talen (EN - FR - NL - DE - ES - CN en Portugees in 2013) en 4 munteenheden. De resterende verkopen worden afgerond in de showrooms in Antwerpen (diamantkwartier) en Parijs (16de district). Sinds augustus 2012 verwelkomt BAUNAT ook graag klanten in het kantoor in Hong Kong. Voor de komende jaren staan er nog nieuwe kantoren in India (2013), Genève (2013), China (2014) en Brazilië (2014) op de planning.

Video: http://www.multivu.com/mnr/58685-BAUNAT-find-perfect-ring-size-innovative-app

BRON Baunat