Voordelig bellen vanuit Nederland met kengetal 1671

21 Maa, 2005, 15:00 GMT Van 3U TELECOM B.V.

AMSTERDAM, March 21 /PRNewswire/ --

- 3U TELECOM voordeligste aanbieder voor telefoongesprekken naar 16 landen

Telecommunicatieaanbieder 3U TELECOM verlaagt vanaf heden zijn Call-by- Call- en Preselectie-tarieven voor telefoongesprekken vanuit Nederland. Het prijsoffensief betreft in totaal 234 bestemmingen wereldwijd, en dit zowel naar het vaste net als het mobiele telefoonnet. Dit maakt 3U tot de voordeligste aanbieder voor bellen naar 16 landen. Klanten kunnen nu met kengetal 1671 uiterst voordelig naar bijvoorbeeld Duitsland, Oostenrijk, Italië en de Verenigde Staten bellen. Registreren voor Call-by-Call of de Preselectie-procedure kan heel eenvoudig online op www.3u.net of door te bellen naar nummer +31(0)20-6427279. De facturatie gebeurt per minuut, zonder extra telefoon- of connectiekosten.

De Nederlandse Consumentenbond heeft zich alvast heel positief uitgelaten over de nieuwe tarieven van 3U en onderstreepte daarmee de uiterst aantrekkelijke en consumentvriendelijke voorwaarden van het aanbod.

De nieuwe prijzen maken 3U TELECOM B.V. tot de voordeligste aanbieder voor telefoongesprekken vanaf het vaste net in Nederland naar de volgende landen:

Tarief in EUR incl.
    BESTEMMING                              BTW

Oostenrijk                              0,033
    Frankrijk                               0,029
    Duitsland                               0,029
    Indonesië                               0,094
    Italië                                  0,034
    Luxemburg                               0,034
    Marokko                                 0,212
    Nederlandse Antillen                    0,140
    Polen                                   0,042
    Portugal                                0,029
    Rusland                                 0,059
    Spanje                                  0,029
    Zwitserland                             0,029
    Turkije                                 0,125
    Groot-Brittannië                        0,033
    Verenigde Staten                        0,029

Over 3U TELECOM B.V.

Sinds januari 2001 is 3U TELECOM B.V. als telefoonbedrijf in Nederland op de markt. Het bedrijf is gevestigd in Amsterdam. 3U beschikt over een geheel Europa beslaand telecomnetwerk met een kwalitatief hoogstaande spraakkwaliteit en uitstekende capaciteit.

3U heeft vanaf het jaar 2000 zijn marktpositie consequent uitgebouwd en is sindsdien niet enkel in Nederland actief, maar ook in acht andere Europese landen en de Verenigde Staten. Het bedrijf biedt volgens de Call- by-Call- en Preselectie-procedure lokale en interlokale gesprekken aan. Het bedrijf behoort tot 3U TELECOM AG, de Duitse moedermaatschappij met hoofdvestiging in Marburg, die sinds begin 1999 op de markt is.

Bedrijfscontact:
    3U TELECOM B.V.