Voordracht Drs J.H.M. Hommen als lid raad van commissarissen Campina

28 Jul, 2006, 11:49 BST Van Campina

ZALTBOMMEL, July 28 /PRNewswire/ -- De Raad van Commissarissen van Campina heeft besloten de heer drs J.H.M. (Jan) Hommen voor te dragen als lid van de Raad van Commissarissen. Hommen is de beoogde opvolger van het aftredend lid van de Raad van Commissarissen, drs M. (Rinus) Arentsen RA. De Ledenraad van Campina neemt hierover tijdens haar vergadering op 20 december een besluit.

Jan Hommen (63) kan bogen op ruime internationale managementervaring bij multinationale ondernemingen als Alcoa en Koninklijke Philips Electronics NV. Bij Koninklijke Philips Electronics NV was Hommen onder andere Vice-Chairman en CFO. Momenteel vervult Hommen commissariaten bij onder meer Koninklijke Ahold NV, ING Groep NV, Reed Elsevier plc/NV, Tias Business School Tilburg University en TNT NV.

Noot voor de redactie:

Campina is een internationale coöperatieve onderneming die zich toelegt op de ontwikkeling, productie, verkoop en distributie van zuivel- en zuivelverwante consumentenproducten en hoogwaardige ingrediënten voor de voedings- en farmaceutische industrie. Campina heeft een jaaromzet van circa EUR 3,6 miljard en telt ongeveer 6.800 werknemers. De onderneming bezet topposities in de markten waarin ze actief is met consumentenmerken als Campina, Landliebe en Mona. Daarnaast opereert Campina wereldwijd met haar groep Industrial Products. Deze ingrediëntengroep, met de divisie DMV International, is een succesvolle partner voor de voedingsmiddelen- en farmaceutische industrie.

www.campina.com

Voor nadere informatie: