Waardevolle financiële domeinnaam biedt onmiddellijke merkherkenning en geloofwaardigheid

16 Aug, 2012, 15:25 BST Van DigitalDNA, LLC

- De domeinnaam Invest.com voor wereldwijde financiële diensten wordt te koop aangeboden

NEW YORK, 16 augustus 2012 /PRNewswire/ -- Het vooraanstaande bedrijf voor digitale consultancy DigitalDNA werd ingehuurd om de private verkoop te leiden van één van de meest waardevolle domeinnamen ter wereld: Invest.com (www.Invest.com). Door de recente trends in de sector van de financiële dienstverlening is het optimale moment aangebroken voor het juiste bedrijf om deze zeldzame aanwinst aan te kopen en in te zetten voor de lancering van een nieuw, marktleidend financieel merk.

De beslissing om deze aanwinst te koop aan te bieden, was gebaseerd op verschillende afzonderlijke feiten: (1) Gebruik en aanvaarding van online financiële diensten, evenals opvoeding blijven snel groeien; (2) De integriteit van online beveiliging en privacy binnen de financiële sector heeft de ervaringen en het vertrouwen van de gebruikers aanzienlijk verbeterd; en (3) Branding en geloofwaardigheid zijn belangrijker dan ooit. Transparantie, opvoeding en bewustzijn zijn de nieuwe sleutels tot succes. Mensen gaan op zoek naar de beste keuze. Het merk Invest.com is perfect gepositioneerd om deze betrouwbare online oplossing te worden.

"De domeinnaam Invest.com werd nooit eerder op grote schaal gebruikt. Het is een maagdelijk en ideaal merk dat nu klaar is voor een maximale ontwikkeling. Het is alsof men eigenaar zou zijn van de best gelegen terreinen in het centrum van Manhattan en alle andere gebouwen rondom laat optrekken, zodat de eigendom met het volle potentieel maximaal kan renderen", verklaart DigitalDNA. "Bovendien zal door de zeldzaamheid van uitzonderlijke domeinnamen van dit kaliber Invest.com meermaals zichzelf terugbetalen en verder in waarde blijven groeien. Dit domein heeft een ingebouwde bescherming ingebouwd voor de investering van de koper, die gedeeltelijk steunt op de uitgebreidheid van de wereldwijde sector voor financiële dienstverlening. Het is niet alleen een fantastische domeinnaam; het is een wereldwijd merk, een werkelijk unieke aanwinst."

Een juiste inzet en gebruik van het complete potentieel van deze aanwinst zal de nieuwe eigenaar aanzienlijke voordelen opleveren, zoals een sterke groei bij de werving van online klanten, veel betere conversies, toename van het algemene marktaandeel en de mogelijkheid tot kruisverkoop van een volledige reeks financiële producten en diensten, om uiteindelijk de prestaties over de hele lijn te verbeteren. Invest.com beschikt tevens over eenvoudige "call to action-intuïtiviteit", een groot bereik op de markt en ongeëvenaarde mogelijkheden voor SEO en betalend zoekpotentieel. In combinatie met de autoriteit van zijn categorie kan dit onschatbare marketingvoordelen opleveren waar de meeste financiële bedrijven fortuinen voor zouden neertellen.

We kunnen zonder meer stellen dat dit domein het beste, meest beknopte en "brandable" online vastgoed in de financiële wereld is. Het is perfect voor grote financiële groepen, banken of bedrijven die een nieuw merk of een nieuwe dienst op de markt willen brengen. De gelukkige koper kan rekenen op een aanzienlijk competitief voordeel met een onmiddellijke perceptie van wereldwijd marktleiderschap en een verhoogde bedrijfswaarde.

Voor meer informatie over de verkoop van Invest.com (www.Invest.com) kunt u contact opnemen met DigitalDNA via Invest@ddna.com voor een privaat consult. Er wordt bewijs van financiële kwalificaties gevraagd.

BRON DigitalDNA, LLC