Waarom 95% van de ondernemers verliezers zijn

03 Jul, 2007, 09:00 BST Van E.Factor

AMSTERDAM, LONDEN en NEW YORK, July 3 /PRNewswire/ -- Ze hebben de E.Factor niet - de ongrijpbare factor die het verschil maakt tussen succes en mislukking. Nu kan iedere ondernemer de E.Factor verkrijgen en van zijn of haar ideeën een geslaagde business maken.

1 Juli 2007 is www.e-factor.biz gelanceerd en daarmee een uniek virtueel platform door ondernemers voor ondernemers. Het is een platform waar ondernemers met dezelfde manier van denken ideeën, kennis en ervaringen kunnen uitwisselen.

De oprichters van www.e-factor.biz, zelf natuurlijk ondernemers, hebben een passie voor de ondernemersgeest. www.e-factor.biz is er voor iedereen die de belangrijke beslissing heeft genomen om een eigen bedrijf te starten - of het nu om hun eerste of 50ste onderneming gaat.

www.e-factor.biz biedt u als ondernemer niet alleen toegang tot een commercieel platform waar u uw producten en services kunt aanbieden, maar ook een breed scala aan tools die resultaat opleveren:

Financiering nodig? De E.Factor biedt leden toegang tot een groot netwerk van financierders van banken en Venture Capitalists tot Angels, Incubators en nog veel meer.

Zakenprobleem met een expert bespreken? Leden van E.Factor hebben exclusieve toegang tot het E.Team, een groep succesvolle ondernemers. Tot de E.Teamleden behoren onder andere Tom Trainer (voormalig CIO PepsiCo), Marit Kievit (Unilever) en Jack Lang (ondernemer, VC).

Informatie nodig? E.Factor geeft toegang tot een uitgebreide kennisbank van publicaties en artikelen. De informatiebank groeit met iedere vraag die wordt gesteld en beantwoord.

Sociaal verantwoord ondernemen: E.Factor is meer dan alleen een dynamisch zakennetwerk. De oprichters hechten veel waarde aan een sociale ondernemingsgeest. 50% Van de opbrengst van E.Factor wordt ingezet om sociale ondernemingsgeest te financieren en zo minderheden wereldwijd te helpen. Leden van E.Factor worden ook actief aangemoedigd om zich met de sociale ondernemingsgeest bezig te houden.

E.Factor is gelanceerd in samenwerking met AON (www.aon.com) en Bizner (www.bizner.nl)

Sluit u aan bij succesvolle ondernemers - registreer bij E.Factor.

BRON E.Factor