Wat is er gebeurd met GahooYoogle.com? Yahoo! is nu de geregistreerde eigenaar van het domein vanwege schending van het handelsmerk

29 Jan, 2008, 05:30 GMT Van Internet Times

LOS ANGELES, December 5 /PRNewswire/ --

- GahooYoogle.com, een website die inhoud van zowel Google als Yahoo! gebruikte en tegelijkertijd op slimme wijze beide namen in één domeinnaam opnam, is afgesloten en SearchBoth.com heeft zijn plaats ingenomen.

INTERNET TIMES - GahooYoogle.com, een site die zowel Google als Yahoo! naast elkaar opnam in één gedeeld scherm werd door Yahoo! afgesloten. Voor het schenden van Yahoo!'s handelsmerk. GahooYoogle gebruikte handig beide handelsnamen in één domein en bood op de site diensten aan van zowel Google als Yahoo!. Yahoo! sloot een deal met het bedrijf door het eigendom van het domein GahooYoogle.com over te nemen. Per 29 november 2007 is GahooYoogle.com geregistreerd onder Yahoo!, Inc.

Gebruikers van GahooYoogle kunnen nu SearchBoth.com gebruiken, een site die Google en Yahoo naast elkaar in een gedeeld scherm weergeeft. Iedereen die wel eens Google of Yahoo! gebruikt, zou zeker een kijkje moeten nemen op SearchBoth.com. De site is goed te gebruiken voor juristen, dokters, studenten, onderzoekers en iedereen die zowel Google als Yahoo! gebruikt. Het is echt een fantastische uitvinding.

SearchBoth.com kondigde onlangs aan dat ze 15% van hun winst zullen doneren aan verschillende goede doelen. Gebruikers van Google en Yahoo! worden aangemoedigd om SearchBoth.com te gaan gebruiken.

Website: http://www.SearchBoth.com

BRON Internet Times