WCC bereikt mijlpaal in bijstaan werklozen

19 Mei, 2009, 08:00 BST Van WCC Smart Search & Match

UTRECHT, Nederland, May 19 /PRNewswire/ -- WCC Smart Search & Match, de vooraanstaande aanbieder van hoogwaardige zoek- en matchingsoftware, kondigde vandaag aan dat het een belangrijke mijlpaal bereikt heeft in de ondersteuning van openbare werkgelegenheidsdiensten wereldwijd. Met de recente lancering van diensten in Frankrijk en Zweden, welke gebaseerd zijn op WCC's paradepaard, ELISE, worden meer dan 60% van de geregistreerde werklozen in Europa bijgestaan door een systeem dat gebaseerd is op ELISE, volgens de gegevens verkregen uit statistieken van Eurostat. WCC is al dertien jaar toegewijd aan het helpen van openbare werkgelegenheidsdiensten bij het koppelen van banen aan werkzoekenden en heeft daarbij implementaties ontwikkeld in Europa en de VS.

"We zijn erg blij dat WCC kan helpen bij het herinzetten van een dergelijk groot deel van de werklozen in Europa," aldus Peter Went, directeur van WCC. "Deze prestatie vertegenwoordigt jaren van nauwe samenwerking met openbare werkgelegenheidsdiensten en het vertegenwoordigt een sterke bekrachtiging van zowel onze technologie als onze expertise in het ondersteunen daarvan."

WCC benadrukt haar toewijding aan openbare werkgelegenheidsdiensten door trots sponsor te worden van het aanstaande achtste WAPES World Congress en General Assembly in Dubrovnik, Kroatië, op 26-30 mei 2009. Voor meer informatie over dit evenement, zie http://www.wapes.org Exemplaren van een recentelijk gepubliceerd blad dat WCC's betrokkenheid bij openbare werkgelegenheidsdiensten verder beschrijft, kunnen direct bij de WCC-stand op het evenement worden verkregen, van de WCC website gedownload worden op http://www.wcc-group.com/wapes of per e-mail aangevraagd worden op marketing@wcc-group.com.

Over WCC

WCC is de wereldleider in zoek- en matchingsoftwaretechnologie. Haar paradepaard, ELISE, levert snelle en accurate matching voor vele van de grootste personeelsbedrijven en openbare werkgelegenheidsdiensten wereldwijd. Het bedrijf heeft haar hoofdkantoor in Utrecht, Nederland, en kantoren in Palo Alto, Californië en Reston, Virginia, VS. Kijk voor meer informatie op

BRON WCC Smart Search & Match