WCC Smart Search & Match benoemt nieuw lid Raad van Commissarisen

22 Apr, 2008, 15:13 BST Van WCC Smart Search & Match

UTRECHT, Nederland, April 22 /PRNewswire/ --

- Financiële Expert Adviseert WCC de Financiële en Fiscale Strategie

WCC Smart Search & Match, de marktleider op het gebied van high-performance search and match software, heeft vandaag de benoeming bekend gemaakt van Robert L. de Bakker als nieuw lid van de Raad van Commissarissen. De heer De Bakker is een vermaard financieel expert en zijn focus als lid van de Raad van Commissarissen zal zijn om de organisatie te adviseren met betrekking tot fiscale en financiële strategie, rapportage en M&A zaken.

"WCC is zeer verheugd om Robert de Bakker te verwelkomen als nieuw bestuurslid en zal graag gebruik maken van zijn uitgebreide kennis en ervaring om onze organisatie te ondersteunen," aldus Peter Went, CEO van WCC Smart Search & Match. "Deze benoeming zal ons succes als marktleider in de matching technologie alleen maar versterken."

De heer De Bakker, een welbekend financieel expert, is momenteel lid van de Raden van Commissarissen van zowel Kendrion N.V. (Zeist) als Tele2 Netherlands Holding N.V. (Amsterdam). Beide organisaties staan genoteerd op Euronext. Daarnaast is hij bestuurslid van SPIE Benelux S.A. in Brussel en tevens Voorzitter van de Raad van Bestuur van SPIE Nederland B.V.

Van 2001 tot 2005 was de heer De Bakker Chief Financial Officer (CFO) en lid van het Bestuur van ASM International N.V. in Bilthoven, een organisatie die semiconductor apparatuur produceert en die handelt op zowel de NASDAQ als op Euronext Amsterdam.

Over WCC

WCC (http://www.wcc-group.com) is een innovatieve software organisatie met kantoren in Utrecht, Washington DC en Palo Alto. Zij behoort tot de Top-5 van snelst groeiende technologie organisaties in Nederland. WCC automatiseert zoek- en matching processen en zorgt daarbij voor uiterst accurate en intelligente resultaten. Onze missie is de beste leverancier van matching technologie te zijn en daarbij ondernemingen / overheden met hun relaties te helpen om mensen, producten of diensten te vinden die het best overeenkomen met de gestelde eisen en wensen.

Met WCC's kernprodukt ELISE is het mogelijk om, in minder dan een seconde tijd, objecten uit zeer grote databanken te identificeren. WCC werkt samen met vooraanstaande implementatie partners zoals Accenture, IBM, EDS en Cap Gemini.

BRON WCC Smart Search & Match