Webmarchand.com breidt aanbod uit met Nederlandstalige site

20 Nov, 2006, 15:13 GMT Van LeGuide.com

PARIS, November 20 /PRNewswire/ -- Nederlandstalige Belgen kunnen voortaan hun online aankopen doen via de webwinkelgids www.Koopkeus.be, onderdeel van het al bekende - Franstalige - www.Webmarchand.com. Zo kunnen internetgebruikers in heel België nu gebruik maken van de diensten van deze webwinkelgids. Bijna 2 miljoen aanbiedingen en ruim 800 webwinkels zijn er te vinden op de nieuwe site Koopkeus.be. Of u nu op zoek bent naar de nieuwste espressomachines of de laatste cd van Beyoncé: de artikelen worden u op een presenteerblaadje geleverd. U kunt de producten eenvoudig met elkaar vergelijken en ziet in één klik wat voor extra diensten de betreffende webwinkel biedt. Laat u dus inspireren en ga rustig winkelen vanuit uw luie stoel!

Alle informatie in één klik

Wie via de digitale snelweg iets wil kopen, stuit meestal op een onoverzichtelijke keuze aan aanbiedingen en prijzen, maar Koopkeus.be zet alles op een rijtje. De site biedt een grote diversiteit aan producten die in 3100 categorieën zijn verdeeld om de meest pertinente en snelle zoekresultaten te kunnen behalen. Dankzij het originele business-model kunnen alle webwinkels die aan de vereiste criteria voldoen - onder andere een beveiligde betaling - zonder kosten hun producten op Koopkeus.be aanbieden. De sites worden goedgekeurd door het redactionele team voordat de inschrijving bevestigd wordt.

Via een taalswitch zijn zowel Koopkeus.be als het Franstalige Webmarchand.com eenvoudig toegankelijk. Samen met Koopkeus.be biedt Webmarchand.com nu meer dan 16 miljoen aanbiedingen en 4000 webwinkels.

Over Koopkeus.be

Koopkeus.nl maakt deel uit van het Franse bedrijf LeGuide.com Group, uitgever van online zoekmachines voor shopping, prijsvergelijkingsites en online winkelgidsen. Het in 1998 opgerichte bedrijf is volledig onafhankelijk en manifesteert zich als platform voor internetgebruikers en webwinkeliers. Sinds 2004 concentreert LeGuide.com Group zich op een ontwikkeling op Europees niveau. Vandaag de dag is het bedrijf aanwezig in 12 landen en in 7 talen.

Contact voor de pers:
    Vivian Kramer