Win een nieuwe iPod Touch met de Babylon YouTube filmwedstrijd

26 Okt, 2009, 23:02 GMT Van Babylon Ltd

MÜNCHEN, October 26 /PRNewswire/ --

- De Babylon YouTube filmwedstrijd!

- Win een iPod Touch!

- Babylon (http://www.babylon.com/) nodigt gebruikers uit om deel te nemen aan zijn eerste filmwedstrijd. De top vijf meest overtuigende video's WINNEN een NIEUWE 32GB iPod Touch!

Babylon LTD, de toonaangevende aanbieder van enkel-kliks woordenboek- en vertalingsoftware (http://www.babylon.com/) nodigt iedereen uit om een persoonlijk filmpje naar YouTube te uploaden waarin de gebruikers in hun eigen moedertaal vertellen waarom zij van Babylon houden.

(Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20090706/352552 )

Hoe kunt u deelnemen? Creëer en verstuur een persoonlijke video naar YouTube waarin u ons in uw eigen moedertaal vertelt waarom u zo graag met Babylon werkt door de volgende zinnen te vervolledigen of door met uw eigen zinnen aan te vullen.

1. Ik hou van Babylon omdat ...

2. Babylon helpt me om ...

3. De meest nuttige toepassing van Babylon is ...

4. Babylon is fantastisch omdat ...

Tips: Gebruik deze zinnen in uw eigen moedertaal en vervolledig ze zoals in de volgende voorbeelden gebaseerd op ware gebruikersgetuigenissen:

"Ik hou van Babylon omdat het gemakkelijk en intuïtief te gebruiken is, nu kan ik de herinneringen die mijn grootvader in het Russisch schreef, lezen en begrijpen. Babylon heeft me geholpen om meer te weten over mijn familie."

"Babylon helpt me om het plaatselijke nieuws te lezen hier in China waar ik verblijf. Zo kan ik deel uitmaken van de gemeenschap waarin ik leef."

"De meest nuttige toepassing van Babylon is de mogelijkheid om volledige websites te vertalen in slechts één enkele klik, zo kan ik op het Internet surfen en websites bezoeken die voor mij vroeger ontoegankelijk waren, bedankt Babylon. "

Aanbevolen videotijd: 1 minuut

Overtuig ons, verras ons, geef ons een glimlach, doe ons lachen! De 5 meest overtuigende videomakers winnen een iPod!

U kunt uw webcam of een videocamera gebruiken; buitenshuis of binnenshuis filmen: Zoals u wilt maar u moet in het kader blijven...

TAG uw video met de volgende tag: "BabylonVideoComp"

Stuur ons een link van uw video naar: BabylonVideoComp@babylon.com

Geef ons uw volledige naam en adres in de e-mail en stuur het van op een geldig e-mailadres, aangezien we dit e-mailadres zullen gebruiken om de winnaars aan te kondigen.

De wedstrijd eindigt op 30 oktober 2009

Beoordeling

Wij zijn op zoek naar de meest overtuigende video's. Uw inbreng zal worden geëvalueerd door het Babylon team. Wij zullen kijken naar:

- Interesse: Overtuig ons dat Babylon nuttig was voor u.

- Creativiteit: stuur iets grappigs, interessants, ontroerends, doe ons lachen of wenen

- Algemeen: Spreek in uw eigen moedertaal. (Eerste vereiste!)

Wij zullen de 5 winnaars op 15 november aankondigen. De winnaars krijgen een splinternieuwe iPod Touch van 32GB toegestuurd, rechtstreeks vanuit een Apple Store of vanuit een belangrijke plaatselijke verdeler.

Auteursrechten en Wedstrijdvoorwaarden

Door deel te nemen aan de Babylon YouTube Videowedstrijd bevestigt u dat u geen enkel auteursrecht zal schenden en dat u beschikt over alle auteursrechten in de verzonden video of een toestemming hebt om ons deze video toe te sturen.

Wanneer u een video opstuurt om deel te nemen aan de Babylon YouTube Videowedstrijd, staat u toe en gaat u ermee akkoord:

1) Voor Babylon, een wereldwijde, niet-exclusieve, kostenvrije, overdraagbare licentie toe te kennen (met recht op sublicentie) voor toegang tot uw video via Babylon of andere Websites en uw video te gebruiken, reproduceren, verdelen, er afleidende werken van te maken, te vertonen en te gebruiken voor om het even welke toepassing, met inbegrip van maar niet limitatief de promotie en verdeling van alle diensten van Babylon (en afgeleidde werken ervan) op om het even welke mediadrager en via om het even welk mediakanaal;

2) Voor elke Internetgebruiker, een wereldwijde, niet-exclusieve, kostenvrije, licentie toe te kennen voor toegang tot uw video via Babylon of andere Websites, en uw video te gebruiken, reproduceren, verdelen, er afleidende werken van te maken, te vertonen en te gebruiken voor om het even welke toepassing.

3) De Terms of Use, (http://www.youtube.com/t/terms) Community Guidelines (http://www.youtube.com/t/community_guidelines) en Copyrights guidelines (http://www.youtube.com/t/howto_copyright) van YouTube na te leven en ook alle andere vereisten van YouTube.

4) Dat Babylon alleen de winnende video's kan verkiezen.

Over Babylon Ltd.

Babylon.com is één van de voornaamste aanbieders van online en offline woordenboeken- en vertaaloplossingen. De Babylon.com userbase bevat meer dan 55 miljoen desktop installaties.

Babylon verkocht meer dan 2,5 miljoen licenties van de software aan privé gebruikers en bedrijven in meer dan 200 landen.

Voor meer informatie over Babylon kunt u http://www.babylon.com of één van de Babylon gratis online woordenboeken (http://dictionary.babylon.com/) - en gratis vertaalsites (http://translation.babylon.com/) bezoeken.

Press Contact:
    Dalia Preisler