WISeKey heeft zich aangesloten bij VoiceforInnovation.org

17 Mei, 2006, 18:53 BST Van Wisekey SA

GENEVE, Zwitserland, May 17 /PRNewswire/ --

- Een foto kan gratis worden gedownload van

http://www.presseportal.ch/de/story.htx?firmaid=100006027&lang=2 en zal ook door EPA worden verspreid op 17 mei

WISeKey heeft zich aangesloten bij VoicesforInnovation.org, een wereldwijde gemeenschap, ondersteund door Microsoft, die ernaar streeft het bewustzijn over en de betrokkenheid bij belangrijke beleidsbesprekingen van lokale ondernemers en innovatoren wereldwijd te verhogen.

Carlos Moreira, voorzitter van WISeKey, woonde in Brussel een lunch bij met Steve Ballmer, CEO van Microsoft, die een presentatie gaf over Voices for Innovation. Dit is een belangrijk initiatief voor lokale ondernemers en bedrijven die betrokken zijn bij het ruimere technologiedebat. We moedigen de partners en klanten van WISeKey aan om zich bij Voices for Innovation aan te sluiten en op die manier voordeel te halen uit dit unieke initiatief, zei Carlos Moreira, voorzitter van WISeKey.

Voices for Innovation is een wereldwijde gemeenschap, ondersteund door Microsoft, die ernaar streeft het bewustzijn over en de betrokkenheid bij belangrijke beleidsbesprekingen van lokale ondernemers en innovatoren wereldwijd te verhogen. De doelstelling is om hen die beïnvloed worden door de groei en de vooruitgang van de industrie voor zich te winnen en om beleidsmakers in te lichten over het belang van de bescherming van intellectuele eigendom, investering in onderzoek en ontwikkeling, innovatie en groei, en welzijn van klanten.

Als lid van de Voices for Innovation-gemeenschap is de doelstelling van WISeKey en WISeKey ELA (het WISeKey-bedrijf voor Spanje en Latijns-Amerika, gevestigd in de EU) een belangrijke rol te spelen in de vormgeving van het debat over technologiebeleid en de regelgevende omgeving waarin u en andere ondernemers in de EU actief zijn.

De partners van WISeKey kunnen de website van Voices for Innovation bezoeken. Zo blijven ze op de hoogte van de ontwikkelingen op zowel Europees als nationaal niveau. Het is de bedoeling dat de website van Voices for Innovation een forum wordt waarop we informatie kunnen uitwisselen over lokale ontwikkelingen, kwesties die met onze sector te maken hebben, succesverhalen en evenementen. Hiervoor worden nieuwe interactieve hulpmiddelen in de website van Voices for Innovation geïntegreerd om u te helpen uw stem te laten horen.

Om te zorgen voor een blijvend succes en relevantie van de Voices for Innovation-gemeenschap, raadt WISeKey u aan u vandaag nog aan te sluiten bij Voices for Innovation. https://www.voicesforinnovation.org/TakeAction/Join%20Now.aspx

WISeKey is sedert 1999 uitgegroeid tot 's werelds meest vertrouwde e-security-infrastructuur en de toonaangevende wereldwijde verstrekker van diensten inzake PKI en beheer van beveiligingsidentiteit.

Contact:
    Carlos Moreira
    Medeoprichter-Voorzitter- President
    WISeKey.com
    Otto A. Baumrucker
    Tel.: +41-79-409-15-72

Titel: Carlos Moreira en Steve Ballmer bij de lancering van Voices for Innovation

BRON Wisekey SA