Woodstock muziekevenement gaat internationaal

20 Aug, 2009, 01:57 BST Van Bliss Beverages

NEW YORK, August 20 /PRNewswire/ --

- Bliss Beverages zal internationaal muziekfestival presenteren

Aaron Fraser, CEO van Bliss Beverages, zegt dat hij een international muziekfestival zal presenteren om culturele, raciale, religieuze en sociale tolerantie te promoten in de wereld. Het evenement staat gepland voor 14 augustus 2010, de verjaardag van Woodstock, en zal zeven dagen duren.

(Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20090713/DC45202LOGO-b )

Het evenement, genaamd "One World, One Music, One Voice," (Eén wereld, één muziek, één stem), zal een internationaal dialoog openen over tolerantie. We hebben plaatselijk en wereldwijd verschillende plekken aangeboden gekregen als gastland voor het evenement. We vragen recordlabels, muzikanten, belangrijke entertainmentmanagers en sponsors om mee te helpen.

De muziek komt uit alle muzikale genres en landen in de wereld. Informatie betreffende het evenement zal bijgewerkt worden op onze Facebook-pagina genaamd: "One World, One Music, One Voice." U kunt ook contact met me opnemen via mij persoonlijke Facebook-pagina.

Dit is een gratis evenement, en donaties zullen gegeven worden aan een non-profit organisatie die de bovenstaande idealen promoot.

Bliss Beverage Company uit New York biedt het beste kwaliteit water met smaak waarin geen artificiële smaken of isoglucose gebruikt worden.

BRON Bliss Beverages