ZANA Networp lanceert bedrijfsnetwerkportaal dat midden- en kleinbedrijven wereldwijd verbindt

26 Jun, 2007, 23:36 BST Van ZANA Network, LLC

WASHINGTON en DETROIT, June 26 /PRNewswire/ --

- Wereldwijd bedrijfsnetwerk richt zich op winstgevende verkoopkansen voor MKB, biedt zorgverzekering, financiële en andere bedrijfsdiensten

ZANA Network, LLC lanceerde vandaag een bedrijfsnetwerkportaal dat midden- en kleinbedrijf (MKB) in meer dan 100 landen verbindt met verkoopkansen, financiële, verzekerings-, partnerschaps-, marketing- en andere bronnen, waardoor ze beter aangesloten zijn, efficiënter en winstgevender worden. Daarnaast biedt het ZANA Network (http://www.zananetwork.com) een forum voor de MKB-gemeenschap om meningen te peilen, begrijpen en te uiten over kwesties die zowel lokaal als internationaal invloed hebben op het MKB.

"Het MKB heeft verkoopkansen, verkoopkansen en nog meer verkoopkansen nodig," aldus Howard Keating, oprichter en CEO van ZANA Network. "ZANA Network werd ontworpen zodat ondernemers en het MKB - of ze nu in de hele stad of de hele wereld te vinden zijn - zakelijke relaties kunnen aangaan die winstgevende verkopen opstuwen, en zodat ze de steun kunnen vinden die ze nodig hebben om hun bedrijven zo efficiënt mogelijk draaiende te houden."

Leden van ZANA Network kunnen verkoopkansen posten en kansen van andere MKB-ondernemers bekijken, maar kunnen ook kansen bekijken van grotere bedrijven en overheidsinstellingen die toegang zoeken tot de diensten en producten van het MKB. Er zijn naar schatting 49 miljoen midden- en kleinbedrijven in de Verenigde Staten, waarvan ongeveer de helft vanuit huis wordt bedreven. In de Europese Unie heeft het MKB ongeveer 65 miljoen mensen in dienst. In beide regio's vertegenwoordigt het MKB 99 procent van alle bedrijven.

ZANA Network is een abonnementsdienst voor 40 dollar per maand voor volledige toegang tot de ZANA-gemeenschap, verkoopkansen en korting op dienstverlening. Mensen en bedrijven die zich tot 15 juli 2007 aanmelden, krijgen een gratis proefperiode van 30 dagen en complimenten van de bedrijven die ledendiensten leveren. Basisbedrijfsinformatie wordt gratis beschikbaar gesteld aan bezoekers van de site.

"ZANA Network is een hulpmiddel voor bedrijfsgroei dat kan helpen het speelveld te effenen voor alle ondernemers, nationaal en internationaal, en vooral voor bedrijven van vrouwen en minderheden," aldus Pete Homer, president, CEO en oprichter van de National Indian Business Association. "Bedrijven worden te vaak buitengesloten van de kansenketen omdat ze niet weten hoe ze kansen moeten pakken. ZANA Network geeft zijn leden niet alleen toegang tot contracten, maar biedt ook de hulpmiddelen die nodig zijn om een winnend bod te maken. Dit is gelijke kansen op zijn best."

ZANA Network is een overeenkomst aangegaan met The Chafee Center for International Trade aan de Bryant University om zijn leden toegang te geven tot de Internationale Handelsgegevensnetwerk (ITDN). ITDN is een uitgebreide verzameling van internationale, interactieve zoekmachines die gedetailleerde landenrapporten, kaarten, statistieken en ook culturele en politieke handelsinformatie bieden. Gegevens die dagelijks worden verzameld van verschillende bronnen uit de wereld, worden gepresenteerd op een gebruikersvriendelijke manier voor het MKB om nieuwe markten te onderzoeken voor vervaardigde producten en dienstverlening wereldwijd.

"De sleutel tot succesvolle, internationale handel is informatie. Met de juiste contacten, aanwijzingen, onderzoek en training kunnen bedrijven hun markt uitbreiden en hun verkopen verhogen," aldus Ray Fogarty, directeur van The Chafee Center.

Naast zijn omvangrijke mogelijkheden tot verkoopverbindingen heeft ZANA Network ook partnerschappen opgericht met toonaangevende firma's om zijn leden een serie diensten van topkwaliteit te bieden die nodig zijn om ondernemingen efficiënter te laten werken. De leden van ZANA Network hebben toegang tot diensten die op maat en op het individu zijn afgestemd, en die bovendien met korting kunnen worden verkregen. Deze diensten worden aangeboden door toonaangevende organisaties op het gebied van gezondheidszorg , financiering, kredietverzekeringen, international consulting, commerciële onroerende goederen, logistiek en kredietrapporten.

"Omdat we zelf ondernemers zijn, begrijpen we dat wanneer je een eigen bedrijf hebt, jij degene bent die verantwoordelijk is voor alles van verkoop en marketing tot acquisitie en logistiek," zei Keating. "ZANA Network heeft hard gewerkt om de enige veelomvattende bron te creëren waar het MKB op terug kan vallen, en we zijn zeer gedreven partnerschappen en aanbiedingen te ontwikkelen die de hulpmiddelen en bronnen leveren die nodig zijn, zodat ondernemers hun droom winstgevend kunnen maken. Het maakt niet uit hoe oud ze zijn, welk productidee ze hebben of waar ze wonen."

Over ZANA Network, LLC

ZANA Network is een dynamische, online bedrijfsgemeenschap die het midden- en kleinbedrijf (MKB) lokaal, nationaal en internationaal met elkaar verbindt. ZANA biedt verkoopkansen, essentiële diensten, voordeelprogramma's en begeleiding en stelt ondernemers en andere MKB-bedrijven in staat met elkaar in contact te komen voor wederzijds voordeel. ZANA zoekt actieve deelname van wereldwijde partners, associaties en overheden om het MKB in staat te stellen geld te verdienen, te sparen en efficiënt te groeien. Voor meer informatie, ga naar http://www.zananetwork.com.

Website: http://www.zananetwork.com

BRON ZANA Network, LLC