zanox viert zijn 5de verjaardag: 5 euro bonus voor elke 5de verkoop

07 Apr, 2005, 11:00 BST Van zanox

BERLIJN, April 7 /PRNewswire/ -- zanox, Europees marktleider op het gebied van multichannel commerce, viert in maart zijn vijfde verjaardag. Sinds de oprichting heeft zanox zijn aanbod in partnermarketing steeds uitgebreid en heeft het met succes talloze producten voor online marketing ontwikkeld. Tegenwoordig beschikt het bedrijf over toonaangevende oplossingen op het gebied van zoekmachine management, virale marketing, online-shopping en klantenbinding. zanox is momenteel in 22 landen vertegenwoordigd en bouwt zijn internationale aanwezigheid steeds verder uit.

Om dit jubileum op gepaste wijze te vieren, heeft zanox van 21 tot 25 april een speciale actie voor alle affiliates: vijf dagen lang wordt elke vijfde verkooptransactie beloond met een extra provisie van 5 euro.

zanox wil met deze extra vergoeding zijn partners bedanken voor de succesvolle samenwerking in de afgelopen jaren. Niet in het minst dankzij de omvangrijke bemiddeling door zijn partners omvat het netwerk vandaag de dag zo'n 500 merchants en ruim 300.000 affiliates. Het netwerk van zanox is daarmee één van de grootste ter wereld.

"De ontwikkeling van zanox in de laatste vijf jaar is een echt succesverhaal. Ons netwerk heeft snel een significante grootte bereikt en groeit nog steeds dynamisch. Tegelijkertijd blijven we de benodigde technologie continu verder ontwikkelen en breiden we ons serviceaanbod uit. Zonder onze partners en hun bemiddeling was deze aanzienlijke groei niet mogelijk geweest. Daarom willen we onze partners met deze verjaardagsactie bedanken", aldus Thomas Hessler van de directie van zanox.

Alle partners die bij zanox zijn geregistreerd doen automatisch aan deze actie mee. Uitgezonderd zijn accounts voor de producten zanox-Look@, zanox-Mail@ en zanox-Club@, evenals interne accounts van zanox.

zanox:

ZANOX.de AG is één van de toonaangevende Europese aanbieders van affiliate-marketing. Talrijke bekende bedrijven uit de meest uiteenlopende bedrijfstakken in 22 Europese landen maken gebruik van de unieke mogelijkheden bij zanox. Bekende internationale klanten zijn onder andere Vodafone, Procter & Gamble, Lycos, Jamba!, Esprit, Bertelsmann, T-Online, Aral en Axa.

Contact met zanox:
    Thomas Hessler, oprichter en voorzitter raad van bestuur / Harald